今日一早就去左佐敦到做筆試同面試
唉~~~不過我就成日都心不在然
我一直都只係諗住希望
究竟佢做咩事啊
咁耐都唔返黎>.<
我好想念你呢
...
起考緊筆試個陣時我tel就係咁響
個時我就諗啦係咪希望呢
唔通佢返左黎
不過可惜係這只是我所想的
打比我既人完來係我爸=="
...
做完筆試之後我地有少少休息時間
之後我就搵TW
點知搵唔到
最後我記起之前同希望去過既商場有TW
so我去左啦
不過起行個段路中我又諗起佢
之後喊左出黎><
唉~~其實我係好想如果佢一早返左黎既話今日佢能夠支持我架
不過...
.................
我返到試場之後就等考口試
唉~好驚啊
驚到結果考得唔好啦
我諗佢都係唔收我啦
...
考完晒之後我本唔想返home四周行下
因為我心情真係好差
唔想比媽媽見到
不過就因為四周冇咩野行
而且如果無啦啦起街到喊左出黎就好樣衰
so最後返home食飯
但係我依幾日都係冇咩胃口想食野呢
可能都係太想念希望啦
so我食左少少就覺好飽啦
...
食完我就上床zzz
因為我想唔好再比自己再諗野呢
但其實好難
只要一合眼就見到佢(依幾日都係咁)
y.y
...
我zzz左好短時間之後就玩下comp等自己分下心
點知之後就有人同我講希望星期6會返啦
^^
就係依句我心情就好左好多啦
不過都希望快d到個日啦
-------------------------------------------------------------
|