3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> _______ _,, 一個表情〞﹏一個小動作┌,,] 一個短訊××勝過千言萬語=] Qooza Member Forum Login

暱稱: ~◎緣份※
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

20/8

2009 年 8 月 20 日  星期四

今日一早就去左佐敦到做筆試同面試

唉~~~不過我就成日都心不在然

我一直都只係諗住希望

究竟佢做咩事啊

咁耐都唔返黎>.<

我好想念你呢

...

起考緊筆試個陣時我tel就係咁響

個時我就諗啦係咪希望呢

唔通佢返左黎

不過可惜係這只是我所想的

打比我既人完來係我爸=="

...

做完筆試之後我地有少少休息時間

之後我就搵TW

點知搵唔到

最後我記起之前同希望去過既商場有TW

so我去左啦

不過起行個段路中我又諗起佢

之後喊左出黎><

唉~~其實我係好想如果佢一早返左黎既話今日佢能夠支持我架

不過...

.................

我返到試場之後就等考口試

唉~好驚啊

驚到結果考得唔好啦

我諗佢都係唔收我啦

...

考完晒之後我本唔想返home四周行下

因為我心情真係好差

唔想比媽媽見到

不過就因為四周冇咩野行

而且如果無啦啦起街到喊左出黎就好樣衰

so最後返home食飯

但係我依幾日都係冇咩胃口想食野呢

可能都係太想念希望啦

so我食左少少就覺好飽啦

...

食完我就上床zzz

因為我想唔好再比自己再諗野呢

但其實好難

只要一合眼就見到佢(依幾日都係咁)

y.y

...

我zzz左好短時間之後就玩下comp等自己分下心

點知之後就有人同我講希望星期6會返啦

^^

就係依句我心情就好左好多啦

不過都希望快d到個日啦

-------------------------------------------------------------

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 134 | »