今日你星期日
本應我就要返教會既
不過我又怕今日既測驗波(我唔係成日返...好多野都唔識..一定肥左)
so我同媽媽講我好累
因為琴日做野做左好耐呢
之後就話我返第二堂
then媽媽比左
....
我起home到就睇番古靈精xb
好好睇啊
睇睇下就差唔多夠鐘返第二堂啦
但係我又唔想返呢
so結果同媽媽講我zzz過龍返唔到
之後凡就起home到睇聖經啦
睇睇下就zzz左=="
...
醒番之後都係過左4個字到
then我又睇古靈精xb
睇睇下我媽佢地返黎
then食飯
食完又睇下tv咁
去到4點幾我又返工啦
-----------------------------------------------------
|