今日好早就起左身呢
因為今日係我生日
開心到zzz唔著
....
我起home到就一直咁等人打tel比我
希望佢地有人會約我出去
點知等到食完午餐都冇人打過黎呢
之後我媽話點解我d fd好似咁冇心咁
so我出左街
等媽媽以為我係有人約唔係冇心既
...
我落左街之後就坐左起海旁
之後就覺得悶悶就sd sms比 ceci new new & soling
之後佢地陪我傾左2個小時到
then希望打比我啦
希望同我講sor~呢
因為佢表弟入左醫院
so今朝陪唔到我
之後佢就約左我去馬安山行街食飯
^^
唉~~~好采最後都有人約我出去姐
如果唔係我一直咁坐
坐到食埋晚餐先返得home
...
我返到home就10點幾啦
雖然玩左好少time
不過都幾開心
---------------------------------------------------------
p.s 今年係最多人都同我講生日快樂架 ^^ ..仲有希望希望既表弟平安冇事呢
|