今日就一早同媽媽去左交學費比毅進
因為琴日既口試+面試都考得唔好
所以要比條後路自己
......
交完$$$之後我地就返home食野
今日我地食KFC呢 ^^
食完媽就同婆婆睇醫生
而我同嵐嵐就玩下comp咁
之後嵐嵐都返school拎書
而我就去返工啦
...
今日係我第一次返工啊
好多野都唔識
仲係咁做錯野呢=="
不過好采d人冇罵我
佢地都好好人啊
到我放工個時佢地仲叫我叫野食食tim
不過我都係拎番hom江5食
因為全日咁對住d野食我都覺得飽lu
...
放工之後就同左ceci一齊行左個圈(ceci同new new都起我near到工作)
then返home
不過點知冇晒車
之後打比媽叫佢教我點返home
then好似都搵到車返到home
...
返到home都12點幾啦之後bath同zzz啦
------------------------------------------------------------
快d到聽日啦.........想念你呢..
|