今日一早就出左門口返教會啦
因為今日我地教會會去camp
...
一返到去我就幫手拾野
拾到好累呢
之後我就同某d人就答車去粉嶺地鐵站同其他人集合
...
起途中我地起城隧就見到朗希
佢同佢女朋友一齊呢...
之後佢都見到我地
但佢就當睇唔到我地囉
唉~~~~有女唔識人啦
不過我地都係理佢上左車到粉嶺
...
去到個到就已經有人到左啦
之後我就點名同沷派camp book
....
雖然就有人早到
但其實都有d人遲到
so早到既個d人就去左粉嶺園先
而我地d工作人員就等埋d未到既
...
等左成30min終齊人啦
就連朗希都到左
不過佢一到左就比我地罵呢
我地冇話佢見到我地就當唔識我地
而係罵佢只顧女朋友就算遲到都冇所謂>.<
...
齊人之後我地都入camp啦
...
去到個到我地就分左房先
咁我就同cc.jocy同啊包一間房
咁原本我地就係間家庭房既
但係後來先發現家庭房只可zzz3個人
而我地就有4個
so我地就要同另一組得3個人既轉房啦
>.<
唉~~€原本我地間房好靚又好大架
裡面仲有冰箱.叮叮爐.大電視等
但轉左房之後咩都冇啦
只有一張化妝枱
而且個TW仲有好臭&全間房都好濕咁
真好唔想轉房啊
...
我地入左房放低完行李之後就去間禮堂集合
then我地聽營規
聽完就玩熱身game
...
咁game就係我地心心一齊搞既
不過都係好平常個d game
好似有卜傻瓜..用吸管轉象根...將氣球壘高...跳大繩...用布遮住兩組,然後各派一人出來,當布放下之後就要叫對方個組出來既人既名同興趣...仲有一個game就係用身上有既野壘長
個個都玩得根開心

玩完之後我地就去食飯
d飯幾好味呢
..
食完之後我地又玩game啦
今次就唔係我帶啦
今日到我玩lu ^^
雖然我知晒點玩
不過都玩啊
..
今次依個game叫天堂興地獄
玩法係all隊員要用眼罩遮眼除左一個帶領者
之後佢就帶領成隊人去唔同既位置再有其他活動

咁我地第一個活動係唔比用口同手要排好生日日期
之後點知有個排錯
then我地就要再玩多個排高矮既
今次就好好啦...完成左
之後我地就去第二個活動啦
依個game係好似味分高下咁囉
伸舌出黎之後個d人就係咁比唔同味你試啦
then估出黎
但點知我地只估到好少咋

...
第三個活動係用手拎得最多棋子出黎
不過我地都係好少咋>.<
...
完晒3個game之後我地就要回燒烤場到(即天堂)
不過就會有好多人叫你去第二個地方(即地獄)
咁就要睇下帶領者夠唔夠堅持啦
但今次我地就真係好多謝啊詠佢咁堅持
佢就帶左我地去燒烤場啦
都係咁既原因我地組就加左好多分啦
^^
....
玩完之後我地就有分姐time講番今日有咩感受
之後點知講講下就有人拎左個cake黎為我地8月份生日既人慶祝
哈~~咁岩個個8月份生日既都係我個組呢嘿€

搞完生日同傾完之後我地就返房再玩多陣就zzz晒啦
------------------------------------------------------------------
|