今日就起home到同卓卓玩...(佢琴日去左我home到住)
不過琴晚就zzz得唔係幾好囉
因為同卓卓迫埋一齊zzz好難zzz呢
...
我.卓卓同嵐嵐就玩大富翁.nds等
我同佢地玩到4點幾我就去返工啦
...
起返工途中我就去左7仔換小丸子個d
而我就差剪刀個果姐
不過我就真係唔好錯今次換到小丸子
雖然好多人都想要
但我就唔想啦
因為我換3次我都係小丸子
都唔知有冇搞錯既
手香成咁=="
...
返到工今次就冇得做水吧啦要做番侍應
因為我好慢呢 嘿
....
去到11點幾我就返home啦
--------------------------------------
|