今日就同new new &ceci去左ying ying間教會到睇佢表演同聽見證
好好睇呢佢表演
不過分迆見證就由新鴻基地產郭炳江先生講
唉~~好悶呢
之後我地ceci&new new就起到傾計咁
其實我都有d覺冇禮貌
不過真係悶死人呢
...
聽完佢講之後個到既牧師就問有冇人決志
then我就諗我起camp時就冇勇氣企出黎
今次我想再黎多次呢
不過都係冇咩勇氣
so我叫ceci一齊舉手
點知佢話佢之前都決左
then我就同佢講我黎多次都得
最同佢同我就一齊舉左啦
而new new個時就同ying ying傾緊計
點知講講下new new都舉左手啦
好開心呢new new都決志^^
...
完左之後我地就去左食飯啦
食完就周圍行下咁
then我地覺得悶悶就去左荃灣啦
去到個到我地行下街咁
行行下new new就返工啦
而我同ceci就搵工
...
我地行到8點到就各自返home啦
--------------------------------------------------
p.s.牛勇話今日希望佢地可能會返黎,但y你都仲未打比我既
|