今日我一早就起身啦
因為我約左同希望一齊去九龍灣報毅進
點知我叫唔醒佢啦
結果佢遲到左成個hr
...
我地去到個到都唔係好多人姐
好快就入到去啦
而我地都好快"簡"好我地想讀既科
之後我地攪點好就去左九龍塘到行下同食野
不過就大家都好累so去左搵車答下
個時我地諗住答咩車都好既
只係想有得長途咁坐起個到就得
不過結果得d去尖咀既車
so我地都係答左
因為我同佢行多陣都要去個到
...
由於依架車係循環線
結果我地遲左下車
架車過左尖咀之後我地先按bell
之後架車去左佐敦個邊
then都冇所謂
之後我地就周圍行啦
行左好耐我地都又累又熱啦
之後希望就話走啦
而我就一個人就行去尖咀
...
行到腳都拐下拐下咁啦
之後就去左北京街
不過行行下就好似行錯路咁
then就行番轉頭行另一條路
之後去左太空館個邊
不過都係唔知我3叔home起邊
so打左比我爸教我點行
結果佢教我行下行下毫到番北京街=="
原來我3返home再行入少少就到架啦
唉~~~真慘
..
上到佢home就覺得好靚啊個到
而且仲好大
之後聽番我媽講原來依到係做生意架
係做美容同幫人整自助餐既
真好啊~~
...
我起個到就同個到其中一隻dog玩下咁
好得意啊
同煲下粥咁
...
到左8點到我地就食自助餐啦
好好味啊
如果可以同希望分享就好啦
不過真係冇咁既可能
...
食完睇下tv咁
之後就返home啦
-------------------------------------------------
|