今日係放榜日
我一早就返到school啦
不過就等左好耐先派比我地
...
我一收到成績之後就冇咩反應
因為我唔係好識睇=="
之後有人幫我睇下仲教我點計先知原來我得6分
唉~~~失敗
之後我就返左home上網攪ive d野同食個飯
then去左屯門ive報名
不過個時好遲出門口
so叫左表姐佢去幫我拎左位先
點知原來我地大家去到既time都係差唔多
而最慘就係我地到左ive先見到原來full晒啦d位
之後我地就去左行街
因為我冇可能再走到去另1間ive到睇下仲有冇我想讀既野同有冇位啦(ive 5點收啦)
...
我地行左陣就返home啦
返到home我比爸罵
佢仲要唔理我感受呢
so我決定我會點采佢架啦
---------------------------------------------------------
|