今日就一早起左身比書啊左
之後就去左上水搵希望
到左之後就同佢食早餐
之後就去左佢hoem啦
...
起佢home到我就去zzz左
因為好累呢今朝咁早起身
...
zzz左冇耐我就起身睇劇
之後睇睇下公司d人sd左sms比我話我做咩唔返
then我就即刻返左去
不過我返到去都成8點幾呢
返到去都冇咩人啦
之後我就睇下今日有咩人返工
then先知原來今日好多人冇返呢
唔怪得知我想今日放假都唔得啦
...
之後我做到12點幾就返home啦
--------------------------------------------------
|