今日就真係去bbq啦
不過我就都係請唔到假呢=="
...
我地就約左d人2:30pm到TW MTR等
不過個個都遲到除左羅米
仲有有兩個人話唔去呢
一個就話唔知醒
一個就話唔舒服
不過最後我都叫到唔知醒個果人去啦
如果唔係真係超少人
...
羅米到左之後就到我到啦
then我同佢去左百佳到買野先
之後soling都到左啦
then我就去左搵ceci
因為佢放左工之後就起個到買野食呢
...
我同ceci買完之後就同soling佢地會合
但meiling就仲起葵芳
so就叫佢自己去
不過佢唔"行"呢
佢唔想自己一個
之後我地就起TW到等埋佢啦
但其實我地起TW到答車去同起葵芳到去係同一架車呢
不過可惜我地知道得太遲
meiling又冇tel通知唔到佢
...
佢到左之後已經3點幾呢
再起依到過去咖啡灣之後我玩多一陣就可以走啦
因為夠time要返工
唉~~好唔想咁
咁樣一d都唔開心呢
而且又花$$$ =="
之後我起車到就同公司d人講今日唔返得唔得
之後佢都放我假
不過就有個人做埋今日走呢
可能以後都見唔到佢
唉~~有d耐久
不過都冇辦法
...
去到個到我地就落錯車(都係因為我)
之後我地行左好遠先到呢
...
到左之後就好采唔係好多人
一去到就有爐啦
之後我地就影下相同有d人去換3
直至ceci lo都黎埋我地先起爐
而今次羅米終於唔洗用晒一包炭黎起火啦
叻左~~~不過令到佢咁叻都係全靠希望之前教過佢啊
...
之後我地就一邊bbq一邊影相啦
我地食到6點幾7點到啦
之後我地就拾好野去左沙灘到玩啦
不過因為好少人都冇咩野玩呢
但我地就見到一班大學既人就起到玩
仲玩得好開心啊
之後我地都睇得好開心啊
...
我地玩到9點幾啦就走啦
之後我同ceci同meiling去左TW new new做個間野到買左d野飲
then再去我同ceci做個間野到搵個果要走既人送杯野飲比佢
佢收到好開心呢
之後我地走左就去左打機
我地玩到12點幾先走
哈~~~我依家先知原來起個到玩係可以玩到唔知時間呢
之後我就去答通宵小巴返home
不過太多人啦
then就話去ceci home到zzz啦
起路上我地就見到照鏡
佢同佢fd一齊呢
而佢又有d奇怪點解我地3個會一咁夜仲起街到呢
不過佢就冇咩點理我地就走左啦
...
我地3個就一直咁行
行到好遠
因為唔想答咁貴既小巴
成11個幾啊一個人
so我地想答的
但行遠d可以平d呢
so我地係咁行啦
行到有d累就一見的就上啦
不過起上的之後就有架貨車見我地要的就同我地講妹棲冇車答啊
要唔要上黎啊咁
但我地都冇理佢地就上左後面架的啦
...
去到ceci home佢就先bath
而我就打番home同媽媽講我去左ceci home zzz
不過打左冇人聽呢
可能佢地聽唔到啩
so我就等ceci bath完就到我bath再zzz啦
--------------------------------------------------------------
|