|
|
2010 年 9 月 4 日 星期六  |
| 2010-09-04 |
分類: 未分類 |
★04/09/2010:>
可吾可以話我知今日係咩日子?
退跑既日子?
比你連打幾下既日子?
我哭了.
你打我 我的臉痛 但心更痛
對吾住" 我唸你打得我好岩.
我真係吾應該玩跑.
係我錯"媽媽,你吾好嬲啦.
討論跑"我有很多美好的回憶
如果吾係跑 我都吾會有咁多好既朋友
多謝你地"
你地陪我玩左好耐跑
我第一次接觸跑
係我四年班既時候,
重記得果時個ac叫punkAvril338,
我玩到紫拖就冇玩到lu
因為升上五年級,
要應付第一次既呈分試.
我再玩既時候,,
已經係我六年班就黎放暑假果時lu.
再一次玩既時候
比我一種陌生既感覺
因為有好多野都係新既.
例如 新既地圖.
新既角色. 新既衫……
我係跑到經歷左好多日子
當中 有歡笑的日子 有悲傷的日子
有替朋友擔心的日子 也有朋友替我擔心的日子
有當切和盈囡囡的日子 有被切盈疼愛的日子
有...還有...還有....數之不盡特別的日子
對不起呢" 我真的打不出來了. -哭了- v_v"
淚水一滴一滴地 落在鍵盤上
★要感謝的朋友:
x蛙蛙v軒(爸爸.切)
殤戀x盈兒o3o(媽媽.盈)
傻x小靈(姐姐.寧)
傻小桔(姐姐.家榆)
命運誠誠少爺(誠)
小雨乂婷(婷)
抺茶貓(子豐)
jacky小肥西(西西)
傻小子乂(梓聰)
Cr乂azy耀(耀)
倒流星(昇)
愛一個殺一個(愛殺)
punkAvril337(凱玲)
cutiegemma12(智美)
冇打出黎果d…
吾好意思.我冇睇住個friend list黎打.
我記得果d都打哂出黎嫁啦.
想跟你們說謝謝 也想說對不起
感謝你們一直陪我玩了那麼久
但說對不起的原因是我要退跑了.
也許會再回來跑這個大家庭
也許不會. 但最快回來的時候
我猜應該會是六年後了
但可能到時候 我已經太老了
或許 我的心已經不在這裡了.
♥我愛跑.♥
♥我愛朋友♥
♥我愛蜜會♥
一切已成過去(:
我的回憶 一點一點的 被你偷走了
雨水和眼淚混合在一起 已經分不出哪些是淚水了
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|