♥可憐的笨娃兒是單身貴族♥
★無知的世界最快樂 因為無知★
★誰能告訴我 怎樣去愛一個人★
/\/\/\/\
\單身/\貴族/
\/ \/
*15/07-19/07:>
去左印尼峇理島旅行:)
但係..曬到黑哂t.t
嗚嗚.唔知要敷幾多次mask先可以好似以前咁呢):
*30/07:>
恭囍哂 恐怖*TeRror
雖然好想入,,
但係自己知自己事
我一定會努力!
玩跑人仕請一齊加油
跑online萬歲!
★手牽手到最後 原來只有你對我好★
p.s.吾理你係我舊bloG既朋友仔,
定係怡加新bloG既朋友仔
我都多謝你地一直支持我喔.-xP
|