★20/08:>
完左中一適應班啦:d
有丁吾捨得:'(
好期待九月一號丫,
想見返丁朋友同大姐姐喔:p
★21/08:>
~笨娃兒正在努力中~
如果做吾哂丁暑期功課既話,,
我就冇得去amc啦:'(
加油喔`曉筠>.<
★22/08:>
一早起身去左銅鑼灣既海天游水..
0800-1000,好攰喔`
re 寧寧:我都想休息下喔,
但係鬼叫我自己都鐘意游水咩:p
已經決定左要操水啦>.<
http://www.youtube.com/watch?v=SkN_Wa-H6Eo&feature=player_embedded
個男仔好勁丫:d
扮Michael Jackson喔`
上去睇下啦.
|