同呀嫂傾計,,,傾傾下,,我同呀希講左分手,,,我呢掛愈黎愈驚,,,
你知唔知我琴晚發夢見到你同咪另一個女仔一齊,,
個時感覺真係好真,,,我知你好火,,唔會再理我,,,
你都講左唔想再聽到我講野我把聲.,,
我相信你唔會再睇一d關於我既野,,,
所以我係我日記打呢d野,,,
如果識我既人一定睇唔出我會織圍巾,,,
我琴晚聽到b豬話女仔送自己織既圍巾比bf一定sweet,,,
尤其是聖誕節,,,個時好浪漫,,,
我邊個都冇講,,連敏敏b都唔知,,,
我好想比個驚喜你,,,所以邊個都唔講,,,
因為呢種驚喜會令你又開心又驚訝又心甜,,,
b豬話如果成日打電話都問你係邊做緊咩,,
始終會有日會覺得煩,,所以我盡量去唔問你呢d野,,
我成日都亂唸野,,,或者我地唔應該一齊,,,
你係第1個令到我感受到甜酸苦既人,,
好多謝你對我呢個月黎既愛,,,
雖然我地唔可以一齊,,,不過呢1世冇人可以代替到你,,
我唔要求你記住,,,只求你過得開心,,,你條件咁好一定有人會鍾意你架,,
冇論你變成一個地中海有肚臍既人,,,我都會鍾意你,,,
如果有你比次機會我,,,我一定唔會放棄你.放開你.煩到你唔鍾意我為止,,,我知呢個機會係冇可能架啦,,,祝你永遠幸福,,
自從同左呀希講分手,,,
佢又話佢唔想再聽到我把聲開始,,,
我想哄番佢,,,但係以經冇用,,,
跟住就訓左,,,費是比呀媽知我喊,,,
點知一訓就訓到9點幾,,,
唉,,,我發夢見到我同呀希一齊個日所發生既事,,,
個時好sweet,,,但係我發覺清醒之後呢個世界係好凍好黑,,,
跟住呀爸呀媽番到黎一直係到話我,,
跟住我等到呀希上線啦,,,佢真係肯理我,,
不過,,,佢講既野好絕,,,嚴肅得黎有d惡,,
我都知係我唔岩,,,跟住我呀媽就係到話我咁夜仲玩,,,
就係到指住我黎話,,,話到2點幾佢總於肯收聲,,,
我就一直咁訓唔著,,,唸番佢同我一齊個種sweet,,,
好多謝你比左咁多美好既回憶比我,,,原來回憶愈甜,,唸起既時候就愈心痛,,,
|