今日張凱仔好唔開心心呀,,,
我就引佢笑左幾次,,,
我覺得我愈黎愈識講笑,,,
呵呵,,
今日輝仔踢波,,,
好彩我有用手檔住炸,,
如果唔係一定打中個頭頭,,,
你知佢踼波既力幾大架啦,,,
唉**
放學個時比我地見到一d我地唔應該見到既野,,
張凱仔唔好咁咁啦,,,
我知你好辛苦苦,,,
老公公今日傷左風,,,
去左睇醫生生,,
好彩唔係好勁姐.,,,
好想快d到個日,,,我地又可以見見啦,,,
好掛住你呀,,,
記住著番多件衫衫呀,,,
唔好比自己再凍親呀,,
如果唔係我會好心痛痛架,,,\
好啦講住咁多先,,,
掰掰,,
|