暱稱: ﹏"藍精靈↙性別: 女國家: 香港
''回歸...
今日同媽子行商場... 好多商店都有折>< 事關今日1o年回歸嗎>.< 唔知我想要個部Nokia5300有冇折呢!?xdd 呢個只不過係幻想吧!! 不過要開新號碼先可以減平dd... 番到屋企就即刻down番勁舞...... 點知d程式流既>.< 上官方網又慢喎..... 算....都係唔玩住.... 搞到冇晒引... 之後就搵戲黎睇... 點知要聽日先睇到--'' 黑仔>< 好想玩番 best up>,< 事關真係好鍾意>< 其他"如:4方個d" 冇咩興趣--''
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 272 | »