今日放學落雨呀...
不過好彩好細姐-.-...
跟住張敏b就傘祁朗朗...
而我就自己一個...
跟住鵬鵬過左過黎...
見佢冇傘...
就同佢講"不如我傘你呀''
今日做左件好事><
佢就話"你送到我去隧道就得架啦"
鵬鵬真係好得意呀><
跟住譚文俊就加左句"你就好啦"
跟住就行得好快,,,
我真係好羨慕佢呀...
行得咁快仲咁有型喎...
之後就同張敏b講...
我地決定左今日個星期6去溜冰...
我 張敏b 就去定架啦,,,
'祁朗朗同倚霞仔'就未知..
p.s.其實我地只不過唔想同你太熟..
做普通fd都得架...我淡氣都下左,,,
p.s.唔想同bb既關係愈黎愈遠...
p.s要儲錢錢..去溜冰呀><
|