豬豬豬>3<...
今日科學堂竟然冇訓...
有史以黎咁有精神,,,
上通識堂又同人楊sir搞爛gag..
都唔錯的!!
好開心@@...
今日冇數學堂...
呵呵>,<....
好多功課下星期先交,,,
又可以偷懶...
--------------------------------
p.s''
我知道你想做d咩啦...
你做既野既野...
如果冇估錯既話...
應該是那個...
你的神祕感已經比我知道...
是我太聰明?!
還是你洩流給我!?
P.s.''
竟然係咁...
我我盡我能力幫你的...
信我啦...
希望真係如我所願!!
p.S.''
希望你知道這件事後...
不過因而傷心...
現實是殘酷...
希望你面對現實的殘酷吧!!
這是上天要我們明白的..
|