2O07年7月!3日`` 真的很開心>.<``
今日10點2就起左身身LU```
事關要睇電視>.<
如果唔睇``
下咒就無野好睇架啦``XDD
之後``
1點幾就去左BB屋企XDDD```
到左6點幾就走LU``
事關夜左```XDDDDD
好多色狼XDDD``
BB就同佢D親戚食飯飯>.<
當然好快就番到黎啦><
咁快番黎咪係倍我XDD````
P.S.今日真的很開心>.<```
P.S.魔界女王後補生睇左大結局```
果然結局都係咁```
好悶`` 無D新意XDDD''
-------------------------------------------------
20O7年7月14日 今日係銀色情人節><``
今日係一年一度既銀色情人節XDD''
係真架```
呢個節日呢``
代表住``見雙方家長XDD''
堅架`` 唔信上網CHECK下``
唔知大家有冇見家長呢!?XDD``
今日4點幾去左BB屋企><``
以為會見唔到佢既媽子`爸子````
點知見到佢爸子XDD'''
佢地又出去食飯飯LU```
番到屋好悶喇><``
同BB SD左陣MSG>.<````
P.S.害怕`` P.S.對你的偏見``
|