20o7年7月8日``` 家長日''
果然成績無進``亦無退XDDD''
YAEH``
仍然保持15名XDD'''
BB``
當然同我一樣``
無進``亦無退XDD''
3個班主任一齊見家長XDD''
都係講拍拖``
MISS許好衰呀``
竟然話"你應該有1O名之內``5名都可能有你份''
點解顧住拍拖就唔溫書呢?!``
心唸''點解會知我冇溫``XDD''
P.S.總於明白``
黑椒豬係咩乞人憎XDDD''
P.S.見BB既家長``
無問題``
真係人見人愛的我XDDD"
---------------------------------------------
20o7年7月9日``` 病左''
無記憶``
去左BB屋企玩``
果然佢細佬都係咁怕羞><``
不過真係好得意呀>.<
----------------------------------------------
2o07年7月9日``` 散學禮''
今朝一早當然去BB屋企叫佢起身身啦><
跟住等左佢4個字就出得門口XDD''
不過差1分鐘就遲到```
今日係最後既番學日喇><
好唔捨得2D既人``
YAEH``
我同張敏B 倚霞仔同班哇><
我地都係入左商業好既班````
3C``YAEH''
不過唔知有幾多個KAI子呢``
P.S.只係想同BB一齊幾耐就幾耐```
唔想分開```
唔知係咪唸得太天真```
PS..2D唔捨得你><
|