呢2日果然留係屋企係最舒服xdd''
出面真係熱到爆炸``
唸住做暑期作業```
但係睇我個樣都唔會做架啦xdd''
狂睇電視```
好無聊呀D劇集```
P.S.唸住倍下BB```
因為某些原因倍唔到```
而家做咩都好無MOOD```
可能係見唔到BB掛```
P.S.點解翡翠台做埋d劇集咁無聊架```
''惡作劇之吻''出左n年先播``
佢一出我就睇晒啦```
注意"惡作劇之吻中間係好無聊```
好心就播"惡魔在身邊'都無咁悶```
P.S.''換換愛''真係好好睇哇><''
仲有''轉角遇到愛''....
P.S.BB打波比人整中左呀```
留鼻血>.<
心痛死我喇T^T''
|