今日要番學補課``
真係忽>.<``
之後就去左5o嵐食野```
我地個個都食唔晒```
勁晒野```
為個D比我地食靜既野食默哀1秒XDD'''
1-------------------------
默哀完左XDD``
之後又要番學學埋D無聊野```
個MISs本黎冇咩心情教我地架```
但係唔知咩因素```
佢之後變得勁好喎>.<```
佢仲幫我整左d野tim```
真係好好人呀><``
之後佢話唔可以用靜```
我 倚霞仔 張敏B 祁朗朗```
就一齊做左1個``
<<當豆腐過上南瓜時>>XDD''
另一個呢```
[[麵包店]]XDD'''
再加多左個*2D**既牌XDDD'''
------------------------------------
之後番到歸```
就DOWN左[[黑糖瑪奇朵]]黎睇```
彤彤打敖犬``之後唔小心``
錫左MEIMEI度```
勁型喎``個動作XDD''
----仲有**
鬼鬼鍾意左王子``
之後會話''
有日鬼鬼幻想同王子一齊左``
鬼鬼就做男`王子就做女``
我真係好妒忌王子呀>.<````
佢扮女仔仲靚過網絡上D靚女/索女```
PO比你地睇``

-----------------------------
P.S.BB病左哇T^T``
聽日去照顧佢先XDDD'''
P.S. 5O嵐D野好好味```
D野又多``好平``
P.S.其實唔係咁明點解有D黑澀會既成員都冇出現``
明明仲有好多個```但係```
我地通想見到都係``個9個``
MEIMEI`鬼鬼`小薰`APPLE`大牙`小蠻`丫頭`彤彤`筱婕`
|