20o7年7月17日`` 悶`
今日BB病左>.<``
心痛中``XDDD
之後就去左BB屋企照顧佢啦```
之後睇本港台既''死亡日記''
嘩``
勁好睇呀``
但係得1個故事就無左``
應該係比人告``
唉```
------------------------
2O07年7月18日``番學日`
原來排球CLamp係得2日``
勁慘``
去1日就要番``
同張敏B去左寶琳```
首先當然食左我地既至愛``
''燒八爪魚丸```
好飽``
之後就食左''燒魷魚``
真係好好味呀>.<
再買左許留生既'' XX水晶杯''
係用芒果同士多啤利整架```
超好味```
------------------------
20o7年7月19日``悶`
去左BB屋企玩``
唸住教BB整閃字``
點知D0wN唔到個程式``XDD
遲D PO番我自制既閃字比大家睇啦``
問過幾個人``
都話OK`唔錯``
呀爸叫我整個部相機既日期同時間``
我整左幾秒就搞掂``
佢仲話咁快既``
唉``
P.S.發現大秘密``
------------------------
2O07年7月2o日``無聊`
番學``
對唔住哇``
遲左成粒鐘先到``
無心架XDD''
同鄭維明`張凱傾左成堂``
好快咁過左``
YEAH``點知``
又要電腦``
忽``
P.S.好想睇鬼片``
包括``
<<犀照>>
<<咒樂園>>
|