今日11點半先起身><
睇唔到個兩齣卡通片><
嗚嗚...
算...
開左"夢幻街少女''...
真係好好睇xdd
聖司同呀霞既偶遇真係好童話><
個首主題曲"country road"好好聽>.<
之後就同媽子去左稻香飲茶茶...
個d點心真係好好味>.<
跟住番到屋企就訓左陣....
之後就搵bb啦...
佢去游水><
好快就番左黎....
成日都係度打牌xdd...
悶爆''
p.s.聽日開始連續4日番學T^T
p.s.桑高娜把聲轉番好聽個個喇><
不過都係聽慣日版xdd
睇左大結局...雖然係日文><
聽得明就得架啦xdd'''
p.s.bb唔可以再飲酒酒><
|