琴晚知道左件事,,,,
對BB好失望呀!!
點解會係我自己發現...
唔係你講比我知!?
不過今日冇事LU.....
P.S.好唔鍾意呢個家,,,
成日係度煩...
P.S.多謝王同學XDDD''>3<
P.S.信你最後一次><BB
P.S....唸番起個時係銀行個度見到個BB仔,,,
個BB白雪雪滑滑的,,,,
塊面仔係白裹紅架...>3<
佢個工人叫我幫一幫佢睇住,,,
跟住就同佢玩...
佢竟然叫我姐姐!!>,<
爆鍾意佢呀...
同佢玩左陣...佢就要走LU>.<
唔捨得呀!!!
如果下次一定要同佢影番張相仔先得><
|