原來琴日係黑色情人節..
我以為我已經忘記左你..
有冇你都一樣…
但係我始終都離唔開你…
真係想同你永遠一齊…
我知道永遠係冇咩可能,,
但係我會好好珍惜同你一齊既日子,,
我唸我之前上堂…發白日夢同你去既地方,,,
終於可以做得到…
我知你既原意係為我好…
sor…我唔會再亂唸野架啦,,,
---------------------------------------
him好蠢呀**
講野都唔識..又唔搵我幫佢…
如果唔係同ayan傾緊都唔知///
睇黎我呢個媒人有排做,,,
我唸我要知道樣野先得,,
究竟你想同佢做fd呀!?定想一齊?!
你講得岩,…
你地咁樣傾落去好似做gd fd似,,
---------------------------------------
小凱子...
我地真係要唸下點做..
|