今日一點先起身.. 好鬼好笑.. 整野整好耐..
卡卡.. 比人罵.. 之後我去左百事達等牙夢,,
跟住上左佢屋企.. 之後又去左東門行街,,
影貼紙相.. 跟住影完就搭地鐵返去火車站..
我屌屌.. 仆街黎嫁個幾條仔=.="""""""
之後我地去到火車站lu,, 好攰呀.. 跟住快快咁返到太和..
去左牙夢家家.. 跟住就返屋企lu.......