kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 4
累積人氣: 4348
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 26 日  星期五 晴天
SHOPPING SHOPPING!

**琴晚以為今日會搵倒工...充滿希望咁訓教..

**不過今日又絕望左= ="

TODAY攰爆!!!!!~

今日撞倒個變態佬..嚇死我丫><!!!

同大古行緊落葵興...跟住冇喇喇有個麻甩佬行埋黎...

佢好似流緊少少鼻血...有兩條鼻毛我見倒...

佢無喇喇問:有冇紙巾丫我流鼻血....

跟住我即刻攞包紙巾出黎...諗住攞張俾佢...

點知佢話:比哂成包我喇....跟住仲行前一步

我即刻後退一步俾左包紙巾佢...好得人驚呀~~~嚇死= ="

**跟住同大古本黎諗住去mk見工..點知變左shopping~~

SHOP到得返一豪子...唔係講笑架!真係一豪子!

買左好多野....對一對鞋一見中情...好耐未試過咁na~^^

買左好多以前唔會著既女人衫..我就黎變身~哈哈^^

大古都買左好多野~~

著住對婆仔鞋..好攰好痛...大古話佢唔會..

我太唔慣了...始終唔係一個女仔既女仔 = =""

行左好耐丫~~好彩今日唔多人姐...

我地竟然撞倒sunny..佢o係果度做sales...唔想見倒佢~

行到攰去左食m記...我忍唔住喇=P

好味~HEHE....

食完抖左陣再行過...真係好攰了..

SO GO HOME NA~~7點幾返到....REALLY REALLY TIRED*

刊登時間︰2006-05-26 09:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 25 日  星期四 晴天
搵工 驚訝

今朝上去問大古借鞋..跟住齊齊去見工~~

問佢借左對高踭鞋....好痛苦耶!

行到葵興已經好痛....後面損左腳指痛...

攞完con 未夠中見工...去美心hea下先...

李昔軍冇喇喇彈出黎...搞亂哂大古啲野跟住走左去見工~

then陪核屎攞完con再等埋大古個fd先去見工

見baleno sales..都幾多下..填完form走人~冇機!蝕埋張相xd

約左麻去觀塘見文員....4點幾去到...原來6點先interview= ="

o係度apm hea下...順便搵下有冇請人..不過好少...都唔岩~

行到好攰又腳痛...好彩大古同我交換鞋著..先減輕我既痛苦^^

熬到6點喇中於...上到去...爆多人喎@@"

我地張form已經係60幾70幾了......my god!份份都咁多人既!

機會好渺...我講左勁少野...大古入左去好耐...有機喇佢~

阿麻竟然見4個空缺既文員.....

見完中於可以返屋企...返到葵興打電話返屋企...

點知打慣左大古屋企..我同佢電話又差唔多...so打錯左!好瘀= =""

返到屋企成個散左...沖完涼好爽....^^

傾完電話好快訓著教~~^^嘻

---------------------------------快啲請我喇~~~~~--------------------------------

刊登時間︰2006-05-26 08:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
搵工搵工搵工搵工!! 驚訝

今朝...晨早起身打左好多個電話搵工..

點知勁多個都話請左人...有個態度激差咁同我講請左人跟住cup線..

有的唔出聲就cup線(過份!)..有的打唔通,,有的有怪聲好似56k上網= =

唉....搵工好難呀!!!!!!!!!!!!!!!!

不過都可能係d post太耐喇..我前幾日寫低又懶得打~~

頭先再睇下d空缺..打左兩個電話叫我等消息~~希望有機喇!!

陣間見工~~好驚丫><

刊登時間︰2006-05-25 10:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 24 日  星期三 晴天
好開心丫 傷心

今日落雨呀又..but心情很好呢~

今日同leo行mk....陪佢睇鞋...

行左好多間..其實都差唔多啲款~~

我偷食左麥樂雞同麥香雞飽....返到屋企見倒媽有啲內疚~ha

跟住行旺中...買左三隻耳環....^^~

行到好攰...so返屋企喇~~!!

***tired

聽日原來行街...e+改為見工~~pray for it!

---------------------------信邊個好?-----------------------------

刊登時間︰2006-05-24 09:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 23 日  星期二 晴天
SUCH A HAPPY DAY! 愉快

今朝同大古,大聲,仲停,萬年一齊返教會做義工...

我地負責睇住啲攤位~~~

啲小學生黎玩.....好開心丫^^.,.好玩~

佢地玩得好搞笑....好緊張同好凝重咁掟...

大古吸錯印...

點知掟哂出街...執都執死我~

後尾要停喇....有啲排左好耐隊好唔憤氣...係都話玩埋先..

不過真係要停喇..我地唔俾佢地玩...佢地就miu我地..仲話我地玩野~

不過我同大古都冇so佢...佢吹我地唔帳~kakakaka...

做左一陣就休息傾計喇~~~都ok...不過佢地大人講果啲我唔明@@"

傾左一個中又開始喇....好多人衣然...

今次我地快手快腳...玩哂啲人..冇怨言喇嘛?^^

餓左咁耐中於有野食...食陽光...氣氛好好^^..i like~

食完野就係執野既時候....大聲好大力....一個人捧住張椅子跑過去...

仲要話好輕...變態的女人= =""

執完野立左少少禮物就閃人喇...約左核屎配con...

我好快學識帶除~~~yeah^^

大古努力左一陣就學識喇...流左唔少眼淚...真係要掌聲古勵!!!

我即刻有啱我既con..所以可以帶住走...唔慣..有啲暈...

大古話我斯文左個樣...冇令左冇樣衰左...

大古要訂...半個月先有...special case..

核屎要柔道..so帶左副唔啱散光既先na~~

過兩日要俾埋錢.......窮死喇><!!!!!!!!

anyway...今日覺得好開心^^~~~

--------------------------人會變,月會圓------------------------------

刊登時間︰2006-05-23 09:50 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]