kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 5
累積人氣: 4353
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 7 日  星期六 晴天
幫老人清潔屋企 傷心

**TODAY又係好凍......我著左好多件~+v+

要去幫d獨居老人清潔家居.....

2個...第1果個好衰.......-0-""

要我地幫佢洗抽氣線同埋風線....話左唔搞電器果d..

但係佢係都要我地幫佢洗....好無奈...

瘦傑一路洗..佢一路係咁話佢...

之前有個大隻佬幫佢拆落黎洗得好乾淨....

佢就係咁攞我地同佢比較..話我地無用..唔識整= ="

又話我地o係屋企唔做野所以咩都唔識做..仲話我地唔識朗誦= =""

係咁勁哦我地,,踩我地囉.....好煩呀......

瘦傑最慘..俾佢話得最多....@@"

唉..唔該都冇聲...佢話"做完嗱  走喇"

-0-"""

**跟住第2個超級好...一入去..間屋又整齊又乾淨..

最緊要係個阿婆好好....又客氣喎...

我地幫佢抺牆,,門,,昌,,雪櫃.....佢又攞鄧同毛巾俾我地...

so...今次做得好開心......唔似啱先果個煩到死!

佢話攞糖俾我地食...不過我地話唔洗....

跟住走果陣..阿婆竟然俾利是我地.....超好人丫~

跟住好happy地走喇^^

**返學校分享......聽倒其他組果啲好鬼搞笑....

又砌櫃又通渠....笑死人naaaaaaa

**today都幾好丫...又有利是收...第1封

好過上次探訪..因為果次我冇野講= =

今次真係實質做倒d野......so有意義d~~~

but始終唔like第1個....佢既然咁唔順氣咪自己做囉....

我地都唔順氣囉....幫佢做野仲要俾人鬧....真係頂佢唔順!

態度好我會願意做囉~~

--------原來,係會失望---------

刊登時間︰2006-01-07 12:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 6 日  星期五 晴天
COOL~~~~ 驚訝

**TODAY...凍到爆!!!!!!!!!!!!!><

我又要變身做"男人"...haha...

4條褲....2條長褲...1條p 褲..同埋1條.....喇~

**朝早返學見倒李昔軍媽子@@"

佢o係度跑步...不過今次好似唔記得我定睇唔倒?

**geog堂quiz...照出既~~~~昅左大san兩野~ha:p

放學test 會計......希望冇計錯好多喇~~><

時間都係啱啱好咋......好緊張..

**放左之後就去自修室...小妹幫我罷位~~thx呢^^

做左maths...幾題唔識@@...問呀邊個..原來佢都唔係好識..

過左陣d班d人黎左..last果題諗爆頭都唔識...

我遞俾賤錦江...好快佢就俾返我..計完na= =...好勁*

**一路做hw...對面果4條友超級煩....

講野勁大聲囉...完全當其他人冇到喎!!!!

煩到嘔...好想大大聲指住佢叫佢收皮!!!-0-"""

不過我唔敢...而且我係個斯文人...haha~~~

諗住過多陣先走...不過佢地太煩...so不如走算..

7點3走...小妹繼續做~~

**等lift果陣見倒阿邊個出黎..

A:走嗱?

B:廢話

A:你做咩著褲呀?

B:吹呀?

A:成個傻仔咁

B:$#^@(&$

刊登時間︰2006-01-06 10:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天
..

好凍好凍@@"

今晚得返10度咋..大家著多件3 na~~~

today eng堂又好眼訓...琴日listening又係><""

死na...今日對 past paper...d人好死勁丫@@

真係唔比較都唔知自己屎呀...

華哥97分....大家都嘩一嘩...點知j lam話..

90幾都係啱啱得個c喎.....好得人驚丫@@

8成得個c...想點.....-0-"

打沉了...............><"

無可能c倒喇咁一定.......

sammy都80幾....

我己經冇time到....磨左好耐...都係70幾分....吃屎na-^-

刊登時間︰2006-01-05 05:40 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 4 日  星期三 晴天
MACHIDIDI** 愉快

好開心好開心好開心好開心丫丫

又有麻吉弟弟歌喇~~~~~~~~~

今次仲要係佢15歲既歌...等左好耐喇

不過隻碟係麻吉出的...弟弟只係有份合唱or solo一小part..

but..都好喇~~~~~~~i love it!!

終於睇倒佢e+既樣了.....靚仔呢!!!!! '

多謝大san>3<!!!全靠你發現左咋....

你話俾我知果刻....真係令人掁奮...hahaaaaaaaaaa

超級正丫!!!!!!!!..

-------------'沒辦法''好聽~~----------------

刊登時間︰2006-01-05 05:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 3 日  星期二 晴天
返學了

返學...仲係唔舒服><...精神不足

SO 帶口罩..大san都係丫~~~

朝早勁眼訓喎!!!!!!!!!!!!

晏就pe堂..打網球...屎..仲要俾邊個睇倒= =

細蕭sir跳彈床就黎可以跳到去體操國家隊了@@"

呼~~~ d test突然間轉哂日子@@..

都係退遲d痛苦姐...

**today又唔記得帶銀包同鎖匙= ="

放學返屋企..以為mum 會o係home..點知冇人喎屋企...

陰公na...call kammy..冇人聽...我唯有直踩佢屋企la~ha

上去做陣功課先..grammar..做完grammar就正了^^

睇蠟筆小新...hehe...好搞笑丫!!!!

睇到me十分happy...haha...我仲問左佢借左2隻碟返屋企睇..

good..^^

刊登時間︰2006-01-05 05:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]