kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 3
累積人氣: 4351
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 16 日  星期五 晴天
=] 驚訝

今朝早聽kammy佢地在是非之地---art room八返黎d野..

馬上o左咀....太太太太驚人喇實在!!!!

點會連d咁既野都問得出...難以致信!

跟住我中文堂tell 肥仔..佢個樣好痛苦..同埋話個頭好痛..

真係想笑死me>v<!!!!!!

跟住小息成班人又一齊八...我又八倒好多未聽過既野~ha

笑爆咀.... kakkaaaaa

**放學返home就換左3 ..o係度等隨時就去跑步naaa..

以為今日會幾齊人跑...點知邊個同阿邊個甩我底一一"..

哼..!我會記住~~~~

哈...!講笑^^..

有大san陪我跑...sammy同詠哥都有去..

跟住雞雞冇喇喇出現..我地有多多飲~多謝雞雞>3<

返home果陣先好笑...我跑完熱到爆...諗住著短褲返home..

點知行行下好鬼凍...

then..我就o係&$#&$#@#^喇...haha...**部分文字流失**

**聖誕present**多謝

刊登時間︰2005-12-18 12:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 13 日  星期二 晴天
歌唱比賽!!>v< 愉快

**today超級開心哦!!!

我同大san歌唱比賽合唱麻吉弟弟甜蜜蜜竟然攞倒亞軍~~!!

好驚喜>v<!!!!!!!!!!...ben chan讀我地個名果陣..

我地2個好似癲左咁~haha^^

真係冇諗過拎奬..only陪下大san..同埋唱下我地最愛的machididi~~~

哈~~~開心死!!奬品係一大袋優之良粉糖-0-...有我最愛既咖啡糖同椰子糖~

有D人有碟添丫...超正!

**壽包拎台風奬...型@@

冠軍係李君明同阿邊個..都估倒架喇~~2個勁人

第3係可樂同阿邊個...kammy同家寶都係輸佢地少少咋~

都係因為開頭一個無線咪一個有線..so大細聲唔夾.~~

如果唱後d就好d...用哂有線咪~~

小妹都核屎都唱得好好丫!!!雖則有part慢左..不過我唔多覺= =

我同大san都甩左少少~~

**好thx好thx 5c同學仔^^

我地唱果part佢地幫手唱...我聽倒架!!!!

又o係度搖旗...超正丫~~~!!

聽倒瘦傑做和音~~賤美同我揮手~haha...good!

thx肥雄幫我地cut聲..thx李昔軍燒碟~thx...大san*v*

多謝哂!!!!!!!!!!

刊登時間︰2005-12-13 07:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 12 日  星期一 晴天
練歌 傷心

今日好多人笑我個頭= =""only大san話我個頭可愛^^

江門喇,狗誠喇,屎忽sam又話我xxx喇....><""

好慘丫~~~快d長laaaaaaaaa

**無喇喇俾大san拉左去陪佢參加歌唱比賽~

唱麻吉弟弟-甜蜜蜜@@

我非常之淆!!!= =.....不過也要頂硬上~

今日放學就去大san home練歌~~

練左好耐丫...6點幾先走...

小妹核屎佢地仲遲...因為唔知揀咩歌好><

家寶kammy佢地首歌好好聽~~~!

肥雄都係咁話..but佢話我地首好難聽= =""

打爆他的頭!!!不知幾好聽丫~

刊登時間︰2005-12-13 07:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 11 日  星期日 晴天
family day? 傷心

媽媽話去九龍城探組姑婆喎...= =

晨早十點幾就出發...搭車都搭好耐...

跟住就去燙個靚髮先..haha!

mum,哥同我都有cut hair..mum染埋..but..似黑色多d= =

原來個老闆同老豆識左十幾年喇@@"""

幾好人...好搞笑丫佢...有d幽默~^^

不過..我估唔倒佢cut到我個hair咁= ="

我only話薄d短d斜陰丫...but 佢cut到d陰好短><"

樣衰死-0-...我想佢快d長..

**cut完hair..go lunch...去左間野..我老豆話有電視台訪問過..

果然名不xx~牛肉面@@...好味!!!!!...

食飽飽就buy d野先佢home...媽媽真yim尖= =

搞左好耐終於去喇..果陣已經係差不多4點了= =""

去到..爸媽同佢講野...我同哥看tv...我的ban 5男友..

好無奈..差少少就結局but就走左><"因為時間不早了..

5點靚閃人...去食下糖水買下野就走喇~~~

好xxxxx凍丫!!!...唔知係咪咁傷風又嚴重左..

要吃藥喇-0-"

**d hair好短= =..不過好舒服..

吹頭勁快乾~ha...不過都係快d長好~

刊登時間︰2005-12-13 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 10 日  星期六 晴天
comm pro 開心

今日去kammy home做comm pro...

順便o係佢home食餐便飯~hahaha...

好味呀....d....豬大腸= ="""

做左個靚鐘倒喇...求求其其好快搞掂喇~~

**家寶fd作d歌好好聽!!@@

刊登時間︰2005-12-13 07:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]