| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 16 日 星期五 |
 | |
=]  |
今朝早聽kammy佢地在是非之地---art room八返黎d野..
馬上o左咀....太太太太驚人喇實在!!!!
點會連d咁既野都問得出...難以致信!
跟住我中文堂tell 肥仔..佢個樣好痛苦..同埋話個頭好痛..
真係想笑死me>v<!!!!!!
跟住小息成班人又一齊八...我又八倒好多未聽過既野~ha
笑爆咀....
kakkaaaaa
**放學返home就換左3 ..o係度等隨時就去跑步naaa..
以為今日會幾齊人跑...點知邊個同阿邊個甩我底一一"..
哼..!我會記住~~~~
哈...!講笑^^..
有大san陪我跑...sammy同詠哥都有去..
跟住雞雞冇喇喇出現..我地有多多飲~多謝雞雞>3<
返home果陣先好笑...我跑完熱到爆...諗住著短褲返home..
點知行行下好鬼凍...
then..我就o係&$#&$#@#^喇...haha...**部分文字流失**
**聖誕present**多謝

|
| 刊登時間︰2005-12-18 12:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 12 月 13 日 星期二 |
 | |
歌唱比賽!!>v<  |
**today超級開心哦!!!

我同大san歌唱比賽合唱麻吉弟弟甜蜜蜜竟然攞倒亞軍~~!!
好驚喜>v<!!!!!!!!!!...ben chan讀我地個名果陣..
我地2個好似癲左咁~haha^^
真係冇諗過拎奬..only陪下大san..同埋唱下我地最愛的machididi~~~
哈~~~開心死!!奬品係一大袋優之良粉糖-0-...有我最愛既咖啡糖同椰子糖~
有D人有碟添丫...超正!
**壽包拎台風奬...型@@
冠軍係李君明同阿邊個..都估倒架喇~~2個勁人
第3係可樂同阿邊個...kammy同家寶都係輸佢地少少咋~
都係因為開頭一個無線咪一個有線..so大細聲唔夾.~~
如果唱後d就好d...用哂有線咪~~
小妹都核屎都唱得好好丫!!!雖則有part慢左..不過我唔多覺= =
我同大san都甩左少少~~
**好thx好thx 5c同學仔^^
我地唱果part佢地幫手唱...我聽倒架!!!!

又o係度搖旗...超正丫~~~!!
聽倒瘦傑做和音~~賤美同我揮手~haha...good!
thx肥雄幫我地cut聲..thx李昔軍燒碟~thx...大san*v*
多謝哂!!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2005-12-13 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
 | |
練歌  |
今日好多人笑我個頭= =""only大san話我個頭可愛^^
江門喇,狗誠喇,屎忽sam又話我xxx喇....><""
好慘丫~~~快d長laaaaaaaaa
**無喇喇俾大san拉左去陪佢參加歌唱比賽~
唱麻吉弟弟-甜蜜蜜@@
我非常之淆!!!= =.....不過也要頂硬上~
今日放學就去大san home練歌~~
練左好耐丫...6點幾先走...
小妹核屎佢地仲遲...因為唔知揀咩歌好><
家寶kammy佢地首歌好好聽~~~!
肥雄都係咁話..but佢話我地首好難聽= =""
打爆他的頭!!!不知幾好聽丫~ |
| 刊登時間︰2005-12-13 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |
 | |
family day?  |
媽媽話去九龍城探組姑婆喎...= =
晨早十點幾就出發...搭車都搭好耐...
跟住就去燙個靚髮先..haha!
mum,哥同我都有cut hair..mum染埋..but..似黑色多d= =
原來個老闆同老豆識左十幾年喇@@"""
幾好人...好搞笑丫佢...有d幽默~^^
不過..我估唔倒佢cut到我個hair咁= ="
我only話薄d短d斜陰丫...but 佢cut到d陰好短><"
樣衰死-0-...我想佢快d長..
**cut完hair..go lunch...去左間野..我老豆話有電視台訪問過..
果然名不xx~牛肉面@@...好味!!!!!...
食飽飽就buy d野先佢home...媽媽真yim尖= =
搞左好耐終於去喇..果陣已經係差不多4點了= =""
去到..爸媽同佢講野...我同哥看tv...我的ban 5男友..
好無奈..差少少就結局but就走左><"因為時間不早了..
5點靚閃人...去食下糖水買下野就走喇~~~
好xxxxx凍丫!!!...唔知係咪咁傷風又嚴重左..
要吃藥喇-0-"
**d hair好短= =..不過好舒服..
吹頭勁快乾~ha...不過都係快d長好~ |
| 刊登時間︰2005-12-13 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |
 | |
comm pro  |
今日去kammy home做comm pro...
順便o係佢home食餐便飯~hahaha...
好味呀....d....豬大腸= ="""
做左個靚鐘倒喇...求求其其好快搞掂喇~~
**家寶fd作d歌好好聽!!@@ |
| 刊登時間︰2005-12-13 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 49 | »
|