| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 28 日 星期三 |
 | |
黑仔天''下雨天  |
**一早起身撞親個頭...
煲1080又撞倒隻腳....唉!!..不祥既預感..
**不過最慘係出去線親= =""""""""""""...幾級的樓梯...天雨路滑
超級痛囉個pat.....我以後都唔要行果條路!!!!!!!!

還沒試過跌得咁樣衰...

好彩得2個人睇倒......-0-"....
**跟住...去mk陪李昔軍睇袋...同埋$&#$(&@ 吉..部分文字流失..
買左透明指甲油@@"...估唔倒我都會查= ="""...
**大san等不到了....失望...回家更慘..><
**食飯果陣失頭哥有d痛....風濕= =???未老先衰= ="?
**喉嚨痛點唱k???????????><
|
| 刊登時間︰2005-12-28 10:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 27 日 星期二 |
 | |
@@  |
**今日去大san home..幫佢燙3..punk punk3= =
then去彩明eat...多謝大san...你哥d胃口都幾好@@"ha
妹妹你幾歲呀?查指甲油?..haha...
商場收唔倒...cheap cheap ..
**做左陣功課....then諗住去李昔軍屋企打機...
不過去到都係做陣功課先..大san好勤力@@"
佢媽媽同佢家姐返..好彩果陣係做緊功課..
then過一陣就打機喇>v<...我同大san諗住玩過關..點知冇一一""
but龍珠好玩丫...我鐘意打到出街~ha
連續3/4次出街???唔好扮哂讓我..根本係盡左力...ha
拳王就屎到爆= =...唔識出招...不過今日學識左一兩招..呵呵^^
**手指尾指甲...好令@@"..又唔查黑色!
**5點幾閃..今日做左少少1080,,,同埋3個中文閱讀xx...都幾好
**屎忽甩皮車車
 |
| 刊登時間︰2005-12-28 01:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 26 日 星期一 |
 | |
boxing day  |
**今日本黎諗住同大san去葵芳buy果件嬲..then去佢home做功課..
點知去到..果隻色賣鬼左喇= ="..
得返d唔太like既色..唉!
**跟住再行下...then去全wan行下...
新之城潛豆腐仔俾阿邊個同買左對耳環..
喺千色店撞倒趣智..嗌左佢好多次先聽倒..
跟住去全風...都係冇啱呀....
唯有返葵芳買果隻色...
搭車行錯邊= =""""""""""累到爆喇><
**行到冇做到功課tim><
**大san...28號

-----
------ |
| 刊登時間︰2005-12-28 01:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 25 日 星期日 |
 | |
| christmas |
**聖誕快樂~~~~-0-
好攰呀今日....仲好眼訓呀!
悶悶地..朝早同老豆媽媽去葵芳買嬲..
之前睇左一件..點知果間野今日唔開...唉..
but都買左件外套...都好..唔洗自己俾錢~ha
**同李昔軍諗住俾帽kammy...點知佢滾左去葵芳..
我地無野做...go球場睇人踢波...
**then help kammy做一件事...ha...easy job~no need thx
then 去返L2俾kammy..吹左陣水...then閃人..
幫kammy養住3條魚魚..hope佢地可以平安咁等大古返黎接佢地喇~
and我會等kammy返黎tell me一啲野~~~~i will wait for u^^
**爸爸買左部相機...expensive..
**今集top model好好睇丫!!!!
佐娜好令丫..之前睇好佢...點知今集佢咁賤格..仲好似有d變態@@
都係nichloe同卡儀同果個唔知邊個好d~~ |
| 刊登時間︰2005-12-25 03:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 12 月 24 日 星期六 |
 | |
| 平安夜 |
**平安夜...同大san去葵興玩鼓機...hehe
我好屎:p...e呀~...
**下娃佢地去唱k..唱完去葵芳果間機鋪..
我同大san又落埋去喇..果度冇煙的..good!!
好多鼓機...啱哂大san...仲有好多其他野玩...
同大san以後都唔射野同渣車喇><...
下娃冇俾人查身份證..但係我有= ="....唉!
**打完機去吉野家食野..跟住等人...又等人..
齊人就去尖咀....去到睇倒d""煙花""..都唔知發生咩事..
好迫...又封路...跟住無無聊聊咁就搭船去中環..
見倒atv d人...佢地成大班人對住部機講野...
果個人話會播出黎...跟住真係播左喎@@"
但係得下娃果部分...哈!下娃超開心^^....
**去全彎玩...新killer...好鬼眼訓..
未做過killer...但係d人成日估我係喎= =..
有朱古力食...多謝豬皮,下娃^3^
**1點幾走人喇...超級攰丫..!
飛的回家...食野,沖涼,洗頭...
2點幾訓教~~! |
| 刊登時間︰2005-12-25 03:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 49 | »
|