kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 4
累積人氣: 4352
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 28 日  星期三 雨天
黑仔天''下雨天 無奈

**一早起身撞親個頭...

煲1080又撞倒隻腳....唉!!..不祥既預感..

**不過最慘係出去線親= =""""""""""""...幾級的樓梯...天雨路滑

超級痛囉個pat.....我以後都唔要行果條路!!!!!!!!

還沒試過跌得咁樣衰...

好彩得2個人睇倒......-0-"....

**跟住...去mk陪李昔軍睇袋...同埋$&#$(&@ 吉..部分文字流失..

買左透明指甲油@@"...估唔倒我都會查= ="""...

**大san等不到了....失望...回家更慘..><

**食飯果陣失頭哥有d痛....風濕= =???未老先衰= ="?

**喉嚨痛點唱k???????????><

刊登時間︰2005-12-28 10:42 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 27 日  星期二 晴天
@@ 愉快

**今日去大san home..幫佢燙3..punk punk3= =

then去彩明eat...多謝大san...你哥d胃口都幾好@@"ha

妹妹你幾歲呀?查指甲油?..haha...

商場收唔倒...cheap cheap ..

**做左陣功課....then諗住去李昔軍屋企打機...

不過去到都係做陣功課先..大san好勤力@@"

佢媽媽同佢家姐返..好彩果陣係做緊功課..

then過一陣就打機喇>v<...我同大san諗住玩過關..點知冇一一""

but龍珠好玩丫...我鐘意打到出街~ha

連續3/4次出街???唔好扮哂讓我..根本係盡左力...ha

拳王就屎到爆= =...唔識出招...不過今日學識左一兩招..呵呵^^

**手指尾指甲...好令@@"..又唔查黑色!

**5點幾閃..今日做左少少1080,,,同埋3個中文閱讀xx...都幾好

**屎忽甩皮車車

刊登時間︰2005-12-28 01:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 26 日  星期一 晴天
boxing day 傷心

**今日本黎諗住同大san去葵芳buy果件嬲..then去佢home做功課..

點知去到..果隻色賣鬼左喇= ="..

得返d唔太like既色..唉!

**跟住再行下...then去全wan行下...

新之城潛豆腐仔俾阿邊個同買左對耳環..

喺千色店撞倒趣智..嗌左佢好多次先聽倒..

跟住去全風...都係冇啱呀....

唯有返葵芳買果隻色...

搭車行錯邊= =""""""""""累到爆喇><

**行到冇做到功課tim><

**大san...28號

----- ------

刊登時間︰2005-12-28 01:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 25 日  星期日 晴天
christmas

**聖誕快樂~~~~-0-

好攰呀今日....仲好眼訓呀!

悶悶地..朝早同老豆媽媽去葵芳買嬲..

之前睇左一件..點知果間野今日唔開...唉..

but都買左件外套...都好..唔洗自己俾錢~ha

**同李昔軍諗住俾帽kammy...點知佢滾左去葵芳..

我地無野做...go球場睇人踢波...

**then help kammy做一件事...ha...easy job~no need thx

then 去返L2俾kammy..吹左陣水...then閃人..

幫kammy養住3條魚魚..hope佢地可以平安咁等大古返黎接佢地喇~

and我會等kammy返黎tell me一啲野~~~~i will wait for u^^

**爸爸買左部相機...expensive..

**今集top model好好睇丫!!!!

佐娜好令丫..之前睇好佢...點知今集佢咁賤格..仲好似有d變態@@

都係nichloe同卡儀同果個唔知邊個好d~~

刊登時間︰2005-12-25 03:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 12 月 24 日  星期六 晴天
平安夜

**平安夜...同大san去葵興玩鼓機...hehe

我好屎:p...e呀~...

**下娃佢地去唱k..唱完去葵芳果間機鋪..

我同大san又落埋去喇..果度冇煙的..good!!

好多鼓機...啱哂大san...仲有好多其他野玩...

同大san以後都唔射野同渣車喇><...

下娃冇俾人查身份證..但係我有= ="....唉!

**打完機去吉野家食野..跟住等人...又等人..

齊人就去尖咀....去到睇倒d""煙花""..都唔知發生咩事..

好迫...又封路...跟住無無聊聊咁就搭船去中環..

見倒atv d人...佢地成大班人對住部機講野...

果個人話會播出黎...跟住真係播左喎@@"

但係得下娃果部分...哈!下娃超開心^^....

**去全彎玩...新killer...好鬼眼訓..

未做過killer...但係d人成日估我係喎= =..

有朱古力食...多謝豬皮,下娃^3^

**1點幾走人喇...超級攰丫..!

飛的回家...食野,沖涼,洗頭...

2點幾訓教~~!

刊登時間︰2005-12-25 03:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]