| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 17 日 星期一 |
 | |
今日先係復活節  |
復活節快樂!!!!!!!!!!!!!!!!
好味嗎d 蛋蛋!?有冇滿足你地3個願望先?^^
今日我,李昔軍同大古去左葵芳視察一d野..hehe
um...我地絕對唔係八卦!!唔係八卦呀!係出於關心:p...ok?
um...以我觀察...事情發展很不錯...幾好幾好...有幾會有機會!
視察完不...我地去m記點知冇位...睇左一陣新都會個show..
見倒阿好(真人令d),司徒瑞其(同上鏡一樣令仔), 高均賢(唔好提..佢個頭好seven)..
仲有at 17同林一峰(同上鏡一樣咁矮...三個差唔多)..仲有兩個不出名既司儀...
睇完去左第間m記...作左篇文...跟住開餐~~~麥樂雞好好味^^
坐左陣...回家喇....好白痴呀三條友....基本上係跑住返屋企...哈哈
話咁快返到屋企~~~好好玩:p!!!
happy 復活節!!!
|
| 刊登時間︰2006-04-17 10:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 10 日 星期一 |
 | |
^^  |
大風呼呼的吹~~~~啊!!
那禿頭的頭髮很長~~~~~~~啊!!
笑死後面果2個白痴~~~~~~~~了!!
好詩好詩...thank you! |
| 刊登時間︰2006-04-10 09:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 30 日 星期四 |
 | |
又last day  |
**好想參加果個camp架!!
點解偏偏要撞正gra din. ??
唉.......又令j lam失望
**今日係真正既last day...
個feeling冇上次咁似last day...
lunch一齊食野..好多野都唔食得@@"
放學都冇影相...今日唔記得帶相機
**我R.E. E呀><!!!!!!!!
個project都唔係咁差姐係嘛...
憎死大頭妖!!!
**仲有4個禮拜多d就會考...
一個月....好似好長...好似好短 |
| 刊登時間︰2006-03-30 06:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 49 | »
|