| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 12 日 星期四 |
 | |
嘻嘻  |
**TODAY...NO SPECIAL...
今日自修室休息...so好早就返到home naaaa
so忍唔住就online....= ="
**好野~~~~~~~~~~~~~肥雄dl左太古^^thx*
遲d有得玩na~~~

**知道左1 d野....hehe....^^
果然是好兄弟哦!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-12 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 11 日 星期三 |
 | |
| pe堂 |
**今朝早阿bell分享好搞笑....佢串miss...1/3既贊助@@"
miss個樣即刻變哂....阿bell仲要講2次= =""
跟住後尾佢既補充"1/3都已經好足夠"..都冇咩用..
我見倒miss個樣好嬲....佢啤住bell....好狠既目光...
小息lili又黎了...= =..瘦傑驚有d咩事..so落去搵miss..
見倒花姐正o係度對住肥仔同bell訓話...kaka...
**pe堂打網球同乒乓球....
miss話我姿勢啱...不過我始終極少打倒= =""
的確係有姿勢冇實際-0-~~
下娃同sammy係咁笑我.....唔制丫!!

**打完網球打乒乓球....好耐冇玩na^^..
好好玩丫~~~~下娃同sammy都唔唔係我"對手"..haha
勁好笑...佢地一話自己係國家隊就會打唔倒...
因為我太勁..so佢地唔同我玩...
我唯有過去同大古同大san玩的的仔= =""
都好好玩....戰況"激烈"!!!!!
**放學去自修室....中文...地理好難..
都唔知自己寫乜....@@"
7點幾走...不過李昔軍已經差d餓死左...
**comm test...我要高分過你丫!!!! |
| 刊登時間︰2006-01-12 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 10 日 星期二 |
 | |
| eng |
ENG oral presentation ..同KAMMY好"enjoy"咁talk完..
點知j lam話我地離題= =....
跟住又一堆既訓話....
dont say "i dont know" so easily, so quickly!!
nothing comes nothing!! |
| 刊登時間︰2006-01-12 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 9 日 星期一 |
 | |
| comm |
**放學go自修室...聽日測comm...好多課丫!
but冇位丫~~~d人好變態....勁快冇哂位..
唯有go 麥記先..同食屎ca,屎忽sam.同湯智棋...
yeah..有6折卡呀食屎ca.....^^
過左陣有位就去返自修室luuu
**以為過兩日先present..點知原來係聽日..
唉..搞到我同kammy今日又要準備添~
不過好彩都好快搞掂~~~
開頭核屎坐果個位超慘...隔離又呀邊個同邊個..
對面就係隻狗同阿邊個....好彩後尾我地對面有位..打救左佢~haha
**冇乜溫comm..好彩之前睇過下姐..
7點靚就走喇~~~coollllll |
| 刊登時間︰2006-01-12 05:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 8 日 星期日 |
 | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-01-08 07:56 PM |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 49 | »
|