| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 2 日 星期一 |
 | |
| @@ |
聽日返學..SO今日當時趕功課同溫書喇..
返學好多TEST..
第2日冇出街的日子@@"
|
| 刊登時間︰2006-01-05 05:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 31 日 星期六 |
 | |
2005年last day  |
**today..又go自修室~~
同kammy11點半去到...自修室爆了@@
做左04..高分過05..不過低過大san><
matching今次仲唔高分過你

**做到1點..go 美心eat...炸豬扒飯賣哂..= =
食完o係度吹水...kammy影李昔軍相..笑爆左..全靠我kaka
李昔軍又影返佢..又笑爆左

哈哈...好玩~~
**跟住再返自修室..大san落黎借書...
but冇位丫..因為個位俾kammy個fd...
真係好令仔丫...

難怪...難怪....哈哈~~~~
繼續做我既bk report...今日都幾好...
2份都起左稿...不過好求其...開頭冇零感..
就黎關門d零感bang bang聲咁黎...ha..yeah
**5點關門...5點半返到home...
就黎12點....就黎2006年na....咁又一年了?@@ |
| 刊登時間︰2005-12-31 11:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 30 日 星期五 |
 | |
@@  |
**11點同李昔軍去自修室...
我真係世估唔倒咁早都會冇位@@""
e+自修室d位好搶手@@"
o係圖書館見倒亦君,,,哈~下娃唔好杜忌^^"
唯有去m記先...o係m記又撞倒亦君食m記..下娃..again..ha
**做左eng 05..then返返去自修室...
見倒小妹竟然..我日日帶住支cream出街..終於可以俾倒佢喇~~~^^
then我地去食野..叫小妹幫我地罷位..thx^^
難吃的墨魚丸><"
**食完野去自修室做hw...唔知做左d咩@@
help kammy借書...then..拎埋04...走na
叫左kammy 去L2吹左陣水..原來係咁^^...
**繼續喉嚨痛 |
| 刊登時間︰2005-12-31 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 29 日 星期四 |
 | |
在家中  |
TODAY..放假以黎...唯一一日冇出街= =
o係屋企做功課...
唔知係咪之前出得多..今日唔出好似爭減d野咁..
特別悶...= =
做1080!!!!!!!!! |
| 刊登時間︰2005-12-31 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 49 | »
|