kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 17
累積人氣: 4365
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 9 日  星期三 晴天
我啋~~= = 不安

**today 出去食lunch竟然見倒sit家燕= ="

聽講係商場樓上間酒樓開張...佢黎做嘉賓之類~

買完野食返學校..見倒有個實Q陪住一個著到好xyz既女人行緊黎..

以為係乜水喇...行近黎..原來係家燕媽媽!!我地嚇左嚇...

佢化妝化到好濃呀!!..個樣超級殘喎!!

比起上電視真係差好遠呢~~我地都話佢"好上鏡"~~really。

**放學去睇雜誌....俾人以為咩囉!

果個老板真cheap....!! so大古好angry~~

不過無謂為左d咁既人而angry喇大古~~

清者自清。

刊登時間︰2005-11-11 06:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 8 日  星期二 晴天
呵呵呵 驚訝

**呢排我地班由將來的"黃婷婷"帶起掌紋大熱潮...

之前佢都係咁睇我掌紋...

前日我地幾個一齊研究..哈!很有趣!!!

跟住佢帶埋本書返黎...個個都o係度睇..

搞到上堂俾miss問係咪頭先上左掌紋堂~ha

**琴日好搞笑丫~我o係度睇下娃既掌...

lili見倒就問我睇倒d咩,,,我話佢命不久矣..~佢就話我亂up~ha

跟住又俾佢見倒我教下娃轉筆...

佢望住我地..我地即刻停...點知佢話"得閒教我丫,我都唔識."

哈哈哈哈哈~~~lili太可愛。

**今日maths test only 22...><"不滿意,,,,

but下娃仲慘,,,下娃要努力d做數喇~知道嘛?

**中文test...唔夠時間@@"...我見倒咁多題已經一開始就有咁快寫咁快~

不過仲係逃唔過做唔哂既命運@@"...and景色果題唔識,,-0-

---------thank you for let me know you are waiting---------

刊登時間︰2005-11-08 06:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 7 日  星期一 晴天
@@ 不安

**唉..呢幾日隔離屋果個BB成日喊...

佢最LIKE夜晚人地訓教既時候喊..

o係俾佢嘈住果刻,我討厭bb .\_/.

可能佢生理時鐘仲未調較到only夜晚訓教~j lam說的@@"

my mum好搞笑...佢話"幾時先等到佢大個?!"~haha!!!

**中文小測,23分,,,低分><"

----------------人,總是犯賤的。----------------

刊登時間︰2005-11-08 06:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 6 日  星期日 晴天
?

**琴日跑跑下步好胃痛....

不過為免未夠20分鐘會腳粗~~

我死也熬埋佢><!!!!

then跑完即刻想死= ="""標左少少冷汗..

抽住抽住....呢幾日唔係肚痛就胃痛...

都唔知痴左邊條筋...十分可憐@@""

**本黎要交peoples 封信...but kammy 佢地幫我交..

傻炮陪我返home先..thx。

好彩返屋企沖完涼就好左好多~~

----------也許是不合襯-------------

刊登時間︰2005-11-06 11:52 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 11 月 5 日  星期六 晴天
嘿~ 開心

**琴日唔知做乜鬼..好鬼肚痛...><

so..返home即係滾去訓教...

7點幾起身..好似冇乜事...點知食完飯又黎= =

**今朝忍唔住要吃藥喇終於~~食果d唔知咩丸..好臭!!!= =

做左陣homework..then執geog worksheet...

執執下..見間屋咁亂..忍唔住執埋...

執左幾粒鐘= =""" 3袋野...全部都係d notes...

搞到2點幾先eat野...餓死左差d~~~

做左好多野...好似好充實...我好似好耐冇為屋企"做返d野"

今日終於有返d貢獻~ha

**陣間去跑步...好耐冇跑~

刊登時間︰2005-11-05 04:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]