kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 10
累積人氣: 4358
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 9 日  星期日 晴天
=v= 滿足

**好耐冇返教會luuu...

今日sa突然問我返唔返....原來諗住朝早做hw..

but..真係好耐冇返..就返左去喇~

原來真係耐到連個名片又冇左lu= =""

我年中浪費左幾多張名片?i dont know...

今日講道果個人係一位長者....好boring開頭...

but有一小part幾好笑@@...不過我都係唔係好知今日聽左d乜..

見倒好多暑假返教會d人都返左黎...我有d慚愧...

不過事實又係有d野令人冇咁想返嘛.....><"

完左崇拜就祈禱...好耐冇開聲祈...始終都係唔習慣開聲祈..怪怪的-0-"

**好了...溫中文喇!!!!!!

刊登時間︰2005-10-09 06:53 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 8 日  星期六 晴天
^v^ 愉快

**琴晚swim好搞笑....伸腳大法~hahaaa..又一新招

siwim完,,,sammy送上西瓜~~~

好好味...kammy正肚餓...食完之後又buy糖水同魚蛋~

then我地諗住去探下佢地打波..點知去到d人已經閃哂~~

so go home...好好訓^^

**今日陪下娃去mk..仲有sa,同佢個新客仔~~細細粒既新客仔@@

諗住去buy生日禮物俾人...but唔知買咩好...結果冇買到><

but買左2條鍊..2條我都好like~~hehe...

同下娃上左樓上書店...第一次~~~

幾好feel...原來果d地方好靜..好靜...

o係果度睇下書...環境又不錯~我覺得幾正~~~

**5點半閃人喇...約左kammy跑步~~~

撞倒肥歐,蔡子零,sammy等等....

今日可能太累了..琴日9分鐘,游水,今日又行街~

我都懷疑自己點解仲跑倒@@"...

but今日so slow...10個圈都要半個鐘..!

kammy同sammy都話我今日好慢!!

nevermind,星期一再戰!!

刊登時間︰2005-10-09 06:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天
-3- 開心

今日....上堂好精神~~~

d maths又識做~好開心ar^^

**今日pe 堂跑9分鐘呀...從前最驚既..e+唔再驚^^

因為有練跑..不過我跑得慢....

9分鐘....後尾仲要加速...同埋學校果d彎位轉得比較急~~i dont like..

我最意由開頭到尾都係同樣速度...although 慢~~

so..都係like運動場多d~~

18圈加50米...ok la...好似同上次差不多..不過應該係進步左少少~~

sa進步左好多arrrr...我地既地獄式訓練係...成功架!!!hehe

**放學...賤美拎左我個筆袋擺出面好高果度...

我拎唔倒= =...跳上去拎..點知撞親塊面...

隻錶擦損左......好angry呀><!!!!!

佢仲o係度笑..真係想打爆佢...then我拎佢d ws掉落垃圾筒..

以sit我心頭之恨!!..跟住佢係咁say sorry...but唔理佢呀..

**本黎放學諗住陪下娃買野...不過最後都係冇..

maybe聽日先喇~~~

**今晚有得go swimming~~^^...

好開心ar...好耐冇去過la~~~

刊登時間︰2005-10-07 06:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天
*v* 傷心

TODAY好HOT~~~

**MATH堂 ==..阿SIR唔夠高拉個screen..

就o係度睇下嗌邊個幫佢喇...下娃就嗌我個名..

點知阿sir真係叫我出去拉個screen喎= =...佢真係識開玩笑@@

**今日又瘀左2次...第一係comm落堂果陣..

見倒賤美啤住sa...then..我推下佢問佢做咩啤住sa..

平時都係咁推佢架喇-0-點知俾阿sir睇倒添= =..

肥兩O左咀望住我= =....我唯有以笑姐醜

**第2單係放學果陣...肥熊同家犬搵掃把整我同張台呀!!!!

我搵掃把掃返家犬...佢沖出門口..我沖埋出去..

一沖出去就見倒梁志昌老師= =""""""""..好失儀arrrr!!

點解佢要o係果個時候果個地點出現?..

我即刻扮掃地= =..好假><""

**today週會好boring...阿sa訓到咩咁..我踢開佢隻鞋~ha

完果陣校長講果d野...我覺得d家長好大驚小怪..

根本就係小事一則...e+ d學生..淋2野雨姐..

**放學同豬皮,kammy返home...o係度改名..

真係笑死街坊喇!!!!我係Billy仔呀喪Paul~!!!

刊登時間︰2005-10-06 06:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天
*0* 傷心

**琴晚訓得好林...可能太累了~

but今日仲眼訓.....

好多堂俾下娃met><...中文堂果野好痛耶..

**lunch之後更眼訓...but仲要補eng><

悶悶地...跟住補左都幾耐下..

趣智無喇走左上黎..講左一大堆7,8成係中文既英文~haha

真係笑死街坊無命賠~~~好搞野-3-

補到差不多5點終於走得...

同sam,下娃買雪糕eat..入埋八達通~

跟住諗住陪sam去葵興哂相...點知撞倒豬皮~~

佢嗌我...then我決定同佢一齊返home...sam好失望 because我唔陪佢去~

算喇..下次主人再陪你。

**麻吉弟弟今日整我個頭~haha..我今日係咪唔應該洗頭?

lunch入佢果班昅下佢...d人話"你fans黎左"~= =

-----------望住會考張野...好得人驚 ""-----------

刊登時間︰2005-10-05 07:23 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]