today返學...選班會...幾搞笑~~
then 10點幾就放學lu~~
返home吃野...then go 自修室..
sa & 麻教我maths ~thxxx

做到5點幾...豬皮join us...
我地go葵芳~~我帶左n年前buy的冒險樂園金幣去..
唔知玩唔玩倒....40個...有一半玩唔倒的~~要換返d新金幣先玩倒~(因為真係好耐以前)
諗住問佢可否換返..點知個賤人話超過12個就要打個咩咩電話問喎@@
咁我咪話我地幾個人...分開咁咪唔過12個囉~
點知佢又話唔得喎!!!!煩到爆~..
then sa諗起新都會都有冒險樂園...
我地去果邊換..分開10個10個金幣...阿麻好勇~~help us換倒~~
then淨10個諗住返返葵涌廣場換~~都係靠阿麻的^^
果條不男不女的唔知咩野話要會員證..or身份證
o岩o岩o係新都會又乜都唔洗有得換~~
then 阿麻俾身份證佢...就換倒~~勁!!!
阿麻好野~~~~~~!!!!!
我地就繼續玩果d game...好好玩ar...haha~
豬皮仲錄低左一d..好笑~~~!!!>v<
我地好落力咁玩打蟹仔..打到手仔都痛埋..都破唔倒記錄><
以前2個金幣一鋪..e+要3個lu~~~
玩果個類似乒乓波台果隻...我同麻win左~~haha...
好耐都冇咁玩過喇~~happi-v-
**我見倒果度有個職員...佢個樣勁似..我地有次comm project比賽..
咩financial plan果個project o既司儀..男的..
真係好似佢...唔知係咪佢@@?
**見倒有個阿婆地下成大堆飛...唔知佢坐左o係果度幾耐呢~
but i think佢玩得都唔開心既~自己一個阿婆..
唔知係咪d仔女唔理佢呢><~~可憐~
**玩到7點幾...得11x張飛咋~~~
only 可以換倒小小野食~~then我地eat左佢~
then 拿拿林回家喇!!!
遲左返..以為又要洗碗..bath完出黎..原來老豆幫我洗左^^~thx老豆
p.s. 今日都係buy唔倒鞋..見倒d鞋冇對o岩..真係買唔落手..
星期一先算喇~~拖下添la~haa..
----------------------難忘一天-------------------------- |