kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 22
累積人氣: 4370
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 3 日  星期六 晴天
eva生日** 愉快

happi happi birthday to eva*

大個女喇..祝你生日快樂,

月黎月令女,

開開心心,

樣樣咁掂,

學業進步,

快高長大,

龍馬精神,

新年快樂,

笑口常開,

豬龍入水,

中秋快樂,

兒孫滿堂,

身體健康,

安安樂樂,

三三不盡,

六六無窮,

16句野祝你16歲生日快樂。

hahaha,語無倫次。

刊登時間︰2005-09-04 12:10 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
>>..go 葵芳''' 開心

**today又同阿麻,sa,豬皮去葵芳~~

首先陪阿麻去三聯buy書...

我地o係度睇蛋糕書...好好味呀睇倒都~~

d cake勁令呀~~好想吃好想吃!!

如果我生日有人整俾我吃就好luuu~hehe

**睇完就去buy禮拜for *eva...

我地4個夾$ buy左2個大舊的.同1舊細舊的~~

返返葵涌傷場竟然見倒下娃同龜,sammy,肥熊行街街@@

唔知佢昅唔昅倒我拎住果份禮物~~

but聽日就知係咩喇~~~希望佢會like~~^^

刊登時間︰2005-09-03 09:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 2 日  星期五 晴天
^^**很開心~++ 愉快

today返學...選班會...幾搞笑~~

then 10點幾就放學lu~~

返home吃野...then go 自修室..

sa & 麻教我maths ~thxxx

做到5點幾...豬皮join us...

我地go葵芳~~我帶左n年前buy的冒險樂園金幣去..

唔知玩唔玩倒....40個...有一半玩唔倒的~~要換返d新金幣先玩倒~(因為真係好耐以前)

諗住問佢可否換返..點知個賤人話超過12個就要打個咩咩電話問喎@@

咁我咪話我地幾個人...分開咁咪唔過12個囉~

點知佢又話唔得喎!!!!煩到爆~..

then sa諗起新都會都有冒險樂園...

我地去果邊換..分開10個10個金幣...阿麻好勇~~help us換倒~~

then淨10個諗住返返葵涌廣場換~~都係靠阿麻的^^

果條不男不女的唔知咩野話要會員證..or身份證

o岩o岩o係新都會又乜都唔洗有得換~~

then 阿麻俾身份證佢...就換倒~~勁!!!

阿麻好野~~~~~~!!!!!

我地就繼續玩果d game...好好玩ar...haha~

豬皮仲錄低左一d..好笑~~~!!!>v<

我地好落力咁玩打蟹仔..打到手仔都痛埋..都破唔倒記錄><

以前2個金幣一鋪..e+要3個lu~~~

玩果個類似乒乓波台果隻...我同麻win左~~haha...

好耐都冇咁玩過喇~~happi-v-

**我見倒果度有個職員...佢個樣勁似..我地有次comm project比賽..

咩financial plan果個project o既司儀..男的..

真係好似佢...唔知係咪佢@@?

**見倒有個阿婆地下成大堆飛...唔知佢坐左o係果度幾耐呢~

but i think佢玩得都唔開心既~自己一個阿婆..

唔知係咪d仔女唔理佢呢><~~可憐~

**玩到7點幾...得11x張飛咋~~~

only 可以換倒小小野食~~then我地eat左佢~

then 拿拿林回家喇!!!

遲左返..以為又要洗碗..bath完出黎..原來老豆幫我洗左^^~thx老豆

p.s. 今日都係buy唔倒鞋..見倒d鞋冇對o岩..真係買唔落手..

星期一先算喇~~拖下添la~haa..

----------------------難忘一天--------------------------

刊登時間︰2005-09-02 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 1 日  星期四 晴天
~開學luu ̄0 ̄

**又要早起身lu~~><

又勁打喊路....

返到去..都唔記得開學係有開學禮添 = =

我以為陣係返去班務跟住就走~

今日大頭妖訓免短左好多呢~

so 覺得成個開學禮好似好快咁!!

**搞完班務...開會...又話15分鐘..點知勁耐~

最嬲係果件黑人憎的新訓導...勁嚴囉!!

睇完女仔個個d鞋10個有9.9個都係唔得喎@@

佢果隻都唔知係咩眼黎o既!..好無奈呀..對鞋買左冇耐><!!

佢咁做即係想迫全校女仔換過哂d鞋姐!!!!

我地做prefect都同佢拗...我真係唔知點去捉人d鞋..~~

好嬲呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!討厭佢!!

**搞完就去學生相...

遇倒d趣事@@...有個都係全完堂既人o係果度賣水晶..

豬皮佢地去睇水晶...so老闆認得佢地~

佢同我地睇相@@...and feel果d水晶~~~

有好多都好準呀佢講得~~~~and果d水晶真係好有趣~

原來命理都唔係我以前所想像既咁迷信~...果個人話大學有得讀架呢d..

又要咩計數...好似好科學咁@@"

以前我完全覺得呢d係迷信...but now有d改觀lu~

**同麻,sa,豬皮去吃粥~~then go 葵芳行~

睇下d鞋...勁少o岩校規..

學校要求果d leung 爆~!..係咪真係要搞到咁保守 ..唉

著住皮鞋行得耐..隻腳真係辛苦~

so唔係行左好耐就返home。

------------終於中五~係咪代表痛苦o既來臨?--------------

刊登時間︰2005-09-01 05:27 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 31 日  星期三 晴天
^^ 驚訝

**today做左好多題maths mc..

基本上...10題有8題半都要問阿麻...

多謝阿麻教我咁多maths

好開心做多左~~嘻嘻

**今日睇倒豬皮d畫...令左好多呀~~

繼續努力吧!

**睇倒肥仔cut 左hair...好surprise..忍唔住問"邊位呀?"

haha...好搞笑呀頭...諗起都好笑~~

---------------------------------明天是九月一日-----------------------------

刊登時間︰2005-08-31 08:40 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]