kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 24
累積人氣: 4372
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 20 日  星期二 晴天
副眼鏡離奇失蹤... 鬱悶

真係搵唔倒副眼鏡ar.........

我要哭了。

刊登時間︰2005-09-20 05:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天
_中秋節-''

**琴日一大班人去蝴蝶灣玩...

約下娃同sam一齊去..豬皮o係全彎地鐵等我地~

佢地話要去打機....o係地鐵站撞倒家犬..

跟住一齊去機鋪..豬皮好驚俾人查..好彩冇..

玩左一鋪就閃人..去同瘦傑會合~~

阿bell遲到..俾人輪住黎鬧= ="..

**唔等佢..就去先...核屎,kammy,fans同肥仔..都係遲d先黎倒~~fans仲要問我拎功課添= =

去到...望倒個海...同埋d立燭..好令!!..令得黎個海又有d恐怖...

我o係度諗..掉左落去點算= ="..

玩左好多野...最好玩係糖痴豆,跟住做動作,同埋扮人地俾人估邊個~~笑死喇!

佢地玩抽牌,最細要俾人掉落海呀好似= =...我唔敢玩~~

中腸玩數字球輸左要俾人潑水..好慘..我求其踢下水都冇潑佢..

點知原來佢濕得好happy...早知潑佢喇-0-~~佢同食屎ca 阿妹佢地玩得好癲...

本黎諗住唔濕架..又冇帶衫黎~~基本上我乜都冇帶@@"

but玩糖痴豆果陣條fu同半個身都濕左..都算喇..果陣玩到好熱~~

**豬皮成日都輸呀玩糖痴豆..我陣係見倒佢好似成日都係佢捉咁o既~~

捉倒人又唔即刻痴人...好傻婆ar~haha..

扮人俾人估邊個果陣..我地係咁扮佢~~好好好好笑ar!!..

原來我既口頭禪係咳tu同埋笑死街坊冇命陪~-0-

核屎既yeah起2隻手指..阿bell既步姿~~志平既"xxxx呀o下~~~"

全剖都好好笑~~~~~~d人差唔多一估就估倒!

**琴晚落左幾場雨..搞到好多袋濕左..

潮漲arrrr..退後左幾次~~月黎月少位玩~~

又有風喎..搞到d立燭熄哂...好可憐...

人地整個坑..d立燭唔熄既...勁令arrr..令我諗返起上次camp~好正囉點哂立燭!

琴晚亦都有雲...個月光有時睇倒有時睇唔倒..

有時一有月光我地就扮流星花園~haha....笑爆!

**後尾大家都好累喇..要坐下..kammy借隻腳俾我坐~hehe"

我地跟住坐o係度玩立獨..砌左個心形...影低左~好令^^

瘦傑講鬼估...平時我聽鬼估都驚架嘛..

but琴晚一d都唔驚..都唔知有咩好驚...豬皮又勁尖叫..瘦傑話佢好恐怖..

大家唔係俾鬼估嚇親..係俾尖叫聲嚇親..= =

**好似到左12點幾定幾點就開始閃喇..要等佢地bath換3~~

then去seven buy野飲就去搭車...成晚only吃左d薯片..hungry..

好彩有瘦傑d 咩左既面包~~~

好累好累好累..架車勁耐先黎...上左車..好凍囉..又冇得熄細冷氣喎架車~

用瘦傑件外套蓋住都好凍....陰公...

**我同核屎坐~~..傾左好多野^^....佢俾d相我睇...我認唔倒自己個背影= =""

係架車度真係凍到想死><..個pat同個背好似有舊冰..-0-

無喇喇電話響..原來家犬坐o係後面打俾我..問我去唔去食糖水= =..

我想去廁所多d囉= =..飲左好多野..之前明明去左廁所~but果陣又好想去...

結果大家好似都係冇去到吃糖水~~

**到左唔知一個咩站終於落車...then飛的返屋企..

返到去..2點9喇已經...奇怪點解間房冇開冷氣..原來阿哥都未返!!..but爸媽訓左...

渣渣林bath洗頭...吹完頭覺得好hungry..就eat面包..我仲o係度慢慢查朱古力花生醬= ="

跟住死去訓教...but醒起未刷牙...掙扎左一陣又死去刷牙-0-..

訓得唔好..起身呆呆地..好似冇訓過- -"..

**寶哥仲未返屋企...佢成晚唔知死左去邊= =

頭先打俾佢..佢仲話今晚先返添-0-""

-------好累呀仲係...but仲有成堆功課..吃屎了!!!--------

刊登時間︰2005-09-19 01:24 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 17 日  星期六 陰天
Cyndi^^ 驚訝

凌**

刊登時間︰2005-09-17 09:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
..''睇singing||\\\

**today同sa,gill去睇小飛象同仲停唱歌~

就去到果陣撞倒核屎..原來佢都係去睇佢地~~佢o係度傾緊電話..睇唔倒我

跟住我地行埋去..嚇左佢一大跳呀~haha

核屎電直左頭髮...都唔係佢講得咁誇張..~ka

**then一齊入去喇~~~

佢地話點幾同2點幾唱..點知好後先唱@@

好似話80個揀10個入決賽@@"

好多人都好勁ar~~~

我同核屎係咁討論果d人...有個好似李燦森..著到好似做show咁~

跟住有個肥肥人..以為佢係工作人員..原來佢參賽架-0-""""

超爆笑囉..佢唱果首歌...仲要加埋動作...睇到我呆左~

佢好似果d傻傻地既人呀~~佢既表演好突出-0-..真係高潮所在!

勁多人笑佢...好似有d慘...佢係咪去錯左地方?

佢唱完..去左似李燦森果個人果邊..我仲以為佢地識架添..

then核屎話嚇死左..原來果個人ask李燦森電話= =..

李燦森話"做咩要俾電話你"...我聽完都覺得好笑..睇黎佢真係傻傻地~

之後佢走喇..佢咩左大大細細共3個袋黎...唔知以為佢去camp添= =

**等呀等..到左3點幾..核屎要走了..返judo..

佢走左冇耐..終於到小飛象,仲停同壽句佢地喇~~~~

好勇呀我覺得佢地~~~^^..唱得幾好丫都~..壽包很利害!!

小飛象唱果陣..核屎打黎..o係電話聽佢唱~hehe..

跟住壽包唱果陣佢咁o岩趕到返黎= =...好似拍戲咁~

原來瘦傑又唔返judo..核屎好慘..o岩o岩俾左錢搭車又要返轉頭~~

**差唔多4點..我地閃luuu..以為今晚有得玩...點知天氣咁差..cancel了。

好失望丫><!!!...返到屋企睇天氣報告...睇下有冇轉機..

點知sa話遲d卦三號= =...睇黎都係絕望..唯有死去bath-0-"

bath完豬皮打黎話amy佢地bbq..唔洗淋雨..問我去唔去@@""

我bath了..而且唔係咁想b..so唔去la~

今晚留o係home..睇下電視...

刊登時間︰2005-09-17 06:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 16 日  星期五 晴天
fan屎's birthday** 傷心

~happy birthday to fans

**今日豹哥生日..o係LiLi 果堂大家一齊唱生日歌俾佢聽..

點知趣智無喇殺入黎~~好搞笑>v<..so再唱過~~

lili話請佢飲可樂-0-"

**放左學...go 唱k..but go to buy 禮物俾豹哥先~~希望佢like!

有我,kammy,下娃,屎忽sam,gill,sa,of course fans,家犬,bell等等..

開頭好多新歌我都唔識唱呀= ="..only唱左幾首廣東歌~~

and有我最愛的m2m..終於同倒屎忽sam合唱喇!!!!又可以同sandy合唱王心凌的~^^

唱得最happy都算係"世界真細小"...kaka

最失望o係冇麻吉弟弟同"咁咁咁"><..不過算喇~我都只係識一首咁大把...

**唱唱下..我同kammy go toilet..o係入面聽倒有個女仔爆粗..

同埋同電話入面個人講"下..黎唔切喎..我e+ o係粉領"..hahha!!

返黎見倒2條差佬....佢地熄左部野= =

佢地開頭態度好錯囉!!好似我地做錯野咁?!..so我地都無沒唔串佢地~

好唔好彩我冇帶身份證..好在有學生證..

查完證仲要睇我地書包~~以前都未試過~~好....frensh ar= =

but其中有個好d架..佢後尾仲叫我地努力讀書~~

then搞左好耐先開返哂d野.....期間我地趁機唱生日歌俾豹哥聽~^^

跟住家犬黎左...but佢冇乜唱~豹哥就係咁唱...算喇~難得佢生日..係好唱口d既~

家犬同下娃玩小明..好勁ar= =..我很自卑添><"

**唱到差不多8點就閃..佢地o係度打機..

我地玩朱古力開花 =="..成日輸ar我-0-

**返到home8點半..又俾mum餓..早知打個電話返黎~

不過今日又唔洗洗碗..hehe...基本上我次次遲左返又冇通知都好似未俾人罰過洗碗~@@"

**今朝銀包有200蚊..返屋企淨返$1.1= =""

------------but quite happi ----------

刊登時間︰2005-09-16 09:16 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]