kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 12
累積人氣: 4360
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 11 日  星期日 晴天
奸巴爹哦~~ 驚訝

today冇返到教會~~

o係度睇苦海孤初~~~good!..i like it~

晏就去自修室..諗住今日博殺下...聽日測pa同geog><

去到冇位><...but撞倒下娃,sammy,湯智棋同阿細..

冇耐佢地幫我同sa罷左位了~~thx下娃>3<

做左paper2果個..跟住開始冇心機lu...

佢地o係度玩,eat,講笑..土著又o係對面...好在冇上次咁煩.

今次佢煩SAMMY~~或者應該話佢地互煩~~haha

自己都冇心機luuu..冇溫到書..今晚慘了!!

**又見倒上次果個人..ask佢個位有冇人(因為kammy黎左唔夠位)..佢say唔知

but一陣有班小學生(女的)..ask佢個袋係咪佢的..

佢拎起左個袋(原來個袋係佢的)...but個樣有d唔耐煩~~我望住佢一一""

why要咁做~~阿麻都話佢賤格...不過我好似冇嬲佢@@"

好像是佢都唔想架咁樣~~

刊登時間︰2005-09-11 07:07 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 9 日  星期五 晴天
+-happy一天-+ 愉快

**today幾happy...係咁笑..就黎牙較就甩!

~*粉紅玫瑰,黃色菊花,藍色紫羅藍,~要變身喇~花花世界保護者,eva怪獸,姑lu姑lu魔法陣封印

~*挾太子令諸候以超四海

~*同學仔,真係有禮貌

哈哈哈哈...today 最hit的笑話~..

真係笑到我肚痛了~~^^

**today pe堂玩接力...i like ar..好玩~我地果組win了:D

想join陸運牙~~but唔知有冇時間練呢

皮弟又唔join..冇人陪我跑400-0-"

**陣間go swimming..very興奮,緊張,開心~hehe!

游完睇下有冇時間去探下佢地打波。

刊登時間︰2005-09-09 05:15 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 8 日  星期四 晴天
/ 驚訝

**today都係咁過...

上堂落堂上堂落堂恰眼訓..but冇琴日咁眼訓!

last 2堂週會..我幾like~hehe

d人講eng講到好好聽~i like arrrr

點先可以講得咁好呢呢?~

**放學同屎food sam,sa,gill,kammy"逛"惠康~~

buy墨魚丸子...好hot..but好好eat^^~

then go home...又o係度推人...好似就黎飛出去咁= =

勁爆笑..好似要扭親d頸咁~kaka!!

**本想去swimmm..後尾又取消lu~

唔知聽日係咪真係有得去??

唔好再令我失望><"

-------------努力d la------------

刊登時間︰2005-09-08 06:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 7 日  星期三 晴天
;''sleepy ar><" 不安

唔知搞乜鬼...

呢幾日都好眼訓..好眼訓><"

一坐低就眼訓 ...

以前冇乜訓有時都好精神@@

難道真係4個4個鐘= =...

刊登時間︰2005-09-07 08:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 4 日  星期日 晴天
^^ 傷心

**today 朝早返教會..教會一歲生日~ha p bird day!
又有band 隊黎...我地幾個都係昅住個鼓...好型呢!!
then 獻詩..琴同唱的不太夾~
then 影左勁多張大合照..
閃luu..趕住去下娃生日party...
**好多人...都幾好玩..幾開心..^^
分左2邊玩..
開頭玩層層疊..好刺激..大家o係度鬥燒灑~haha
挫左陣d..打牌...
then 食野..好多野食..好味!~
跟住又打牌..打左好耐...後尾打到好眼訓@@"
臨尾sa坐埋黎我地就win左2鋪..
then 7點幾返home la~
**希望下娃like我地既presents~
happy birthday呢^^

刊登時間︰2005-09-04 08:32 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]