kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 23
累積人氣: 4371
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 18 日  星期四 雨天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-08-18 06:32 PM  
2005 年 8 月 17 日  星期三 雨天
..''\第三日既補課[[

今朝勁白痴囉!!!..搭7落到去..

等埋kammy...then就一齊等豬皮喇~~~

等到搭九...我地以為佢又遲到添!!

then kammy突然諗起佢今日唔屎返..................

我地2個就好白痴咁等左大約2個字= =""

then返學撞倒下娃同屎忽sam...一齊返學...

**then then今日既不幸事件第1次發生.........落大雨呀!!!

4個人得一把姐...下娃成日冇落雨就拎住把姐返學...落雨又唔見佢把姐@@"

so我地4人迫埋一齊..後尾都唔係辦法..唯有猜輸跑返去喇....

我同下娃輸左><好彩only跑左個好短o既距離就見倒gary返學...

佢姐埋我地..不過姐左一陣就停左雨= ="

**lunch出去食...第二件不幸事件又發生....又落大雨喇!!

....sammy同阿丘跑....我地3個一把..不過好可惜都濕哂....

條群同冷3勁濕...扭得出水架陰公...搞到食野果陣..坐低個pat都凍冰冰-0-"

返去果陣又落雨....唉...細左好多..but又濕左d..都唔知仲要落到幾時!

**放學go自修室順便buy notebk.順便陪kammy buy野~

識左佢個fd低b葵..我覺得佢都好似幾nice....好友善咁同我笑..我同佢握手指尾~ka

6點就閃人luu~~

------------我希望聽日陰天..不過唔好再落雨。-----------------

刊登時間︰2005-08-17 07:42 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 16 日  星期二 雨天
..''\第二日既補課[[

today eng 做past paper..

估唔倒有咁多分...我總是覺得小蚊子改錯~@@"

因為平時做唔係past paper都好似冇咁多分..

**小息果陣...屎忽sam係我手指畫公仔樣= =

我地周圍印落人地本書度~~ha

kammy好慘..俾我印左2野~

萬年驚死收唔切書..一行埋去就摺埋佢~-v-"

lunch時..sam話上fat熊 home食野..

點知上到去..佢爸爸o係home= =...好無奈囉!

eva開左肥熊icq...點知就咁見倒張唔應該見倒o既野~kaka

then then肥熊話hot..要開風線..sam係要話人地昅佢群底..

迫到人家要尖叫一大聲"痴線".....可憐..!

then過左陣我地懷住無奈心情走人...落左葵興eat野..

搞到遲到..and 落雨...我仲沖埋紅燈添....真係唔應該..

但係唔知點解好似冇以前咁內疚..冇咁有所謂..@@....唉..難道我.................??

刊登時間︰2005-08-16 06:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 15 日  星期一 陰天
..#%又要返學喇!!!>< 不安

今日要補課.............

唔係好眼訓...but打左勁多喊路= =..(我覺得d導友都成日打喊路)

上eng同上pa d氣氛係360度o既唔同...

上完eng..佢同我地班一d人(自願留低果d)講今年會考果d情況...

聽完都呆呆地...唔知邊個話聽完想即刻返屋企做功課~ha

我估唔倒佢會講咁耐...搞到12點半先走...so去ok求其吃左個面包就返去補pa了..

補pa果陣...放break..同下娃,sam,lala落去廁所...

點知俾sam偷襲...係toilet潑水落我落面...跟住上到去仲要o係水機飲水...

then...向住我噴.........d水入左入面呀!!!!好慘arrr...

我硬係覺得條群有佢d口水味..so臭的~hahhaa

then終於等到放學喇...行行o下到盛樂先發覺要拎相..

咁就落去拎喇...影得好怪丫~~左面d陰好似好薄咁...勁怪!!

唉...加 上佢揀左張笑o既相...點解要咁對我?!!?!!

不過算喇....求其吧!today又同個老闆娘吹左幾句~~

佢係度解釋揀笑果張相既reason..佢話望住對眼..個人唔笑d相係會呆滯d= =

好多學問o下.....but我都係零願佢揀唔笑果張= =""

拎完就返屋企了...好肚餓ar...

刊登時間︰2005-08-15 07:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 14 日  星期日 陰天
[[Family daY〕〕” 開心

今天是Family day...難得老豆放假時...mum又冇野做(如我所料..做了兩日就冇做喇)

我們一家去了"遊"城門水塘....行到好多路@@"

不過係一路散步..果度d空氣好好...水塘吹過黎d風又幾爽喎~

**見倒好多馬嬲......上針山果條路先多....

佢地拎住個橙係咁"刨"~haha

唔知從何來地下有龍眼..佢地係咁執黎食~~

有d好細隻o既馬嬲..都幾得e~~~有人係度影佢地..

最搞笑係見倒2隻馬嬲幫一隻馬嬲唔知r 痕定捉"失"...睇落勁似個仔幫老豆r痕囉~~

老豆想上針山...but後尾都係未上山已經行返轉頭luuu..

因為之前都行左第二條路大家都累了~~~

so 4點就搭車去全彎buy野..then返home。

p.s.1今日冇返教會..本黎諗住等佢地崇拜完左打俾佢地..but點知忘了帶電話..

又唔記得佢地手提..so通知唔倒佢地添~sor

p.s.2 聽日要返學補課~~~簡直係十級既悲哀!!!!..以為放12點......

but o岩o岩得知仲要補acc..要放4點呀!!!真係諗起都唔開心...><

刊登時間︰2005-08-14 07:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]