kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 14
累積人氣: 4362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 22 日  星期一 陰天
..''\補課補課補課[[><!

今日聽kammy話佢個camp咁正...早知我都去喇= =~~

我始終都係冇去佢個畢業禮..因為覺得好似好多野搞...-0-

but佢都請左好多人去...so我諗佢唔會失望既~~

**今日kammy好型囉....俾人"施暴"....條群爛左...好慘..

搞到要出動prefect章...好潮~~

放lunch果陣中腸仲要話佢俾佢施暴..掙扎果陣先整爛佢件3...

ha~~幾好ar...個joke~

**lunch去左五十嵐食野....今日阿龜生日~~我地唱左生日歌佢聽~^^

五十嵐...都冇想像中咁好既.....效率又低~~~

等左勁耐喎.....搞到我地又要遲到喇~!!><

我睇個餐牌成欄都係廿幾蚊...仲以為全部都係添...

跟住點左個....埋單先知我果個30幾...加完凍飲仲要加1...咩日子呀?!

唔係$1,$2既問題...只係佢應該講架嘛~~咁既服務態度點得架!~有冇睇廣告架?

最重要係d野食冇想像中咁好吃~~~

我嗌果個有受屍....冇食魚果d...cherry食左舊魚話好難食= ="

我食左果d係蛋同蝦好味d~~

**食完返去補econ..遲左15分鐘....我冇諗過我行最尾入會成為我既不幸...

課室又是冇粉刷..miss話遲到果d要過隔離借...我即刻dup低頭= ="

不過李昔軍即刻告知miss話我係最尾入課室果個....真係要多謝佢..我先有機會為miss"效勞"...

多謝你呀~~李昔軍!!!!!!....肯定係欠打

成堂econ都冇咩聽到....好悶呀...冇心情聽書~~~唔知佢講咩..仲要俾佢睇倒我隻耳環= =

**放左學同sam & 娃去左wellcome兜左2個round...

sam好搞笑...以為自己好醒....哈哈..俾佢mum一言驚醒左~

跟住陪娃交費...&佢地buy左disney既咩..(唔記得叫咩- -)

佢地係度咀張野....-。-...ha..佢地太熱情喇~

then返home。

p.s. thx 下娃借money俾我...我會好好報答你...就係....係...打一下你個x

刊登時間︰2005-08-22 09:46 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 21 日  星期日 雨天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-08-21 10:00 PM  
2005 年 8 月 20 日  星期六 雨天
++_''做功課||| 不安

今日係屋企做功課...幾乖~~~~

唉....成日落雨...邊度都唔想去呀!

仲要落到幾時?呢排日日日記都係落雨公仔><

**mum病了....要快d好返呀!!

**個日記唔知係咪播唔倒mp3@@?

-------------------1個人長大左   但係佢既思想未必跟住長大。---------------------

刊登時間︰2005-08-20 08:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 19 日  星期五 雨天
*麻吉弟弟,.//\ 愉快

麻吉弟弟呀~~終於貼倒喇>v<

刊登時間︰2005-08-19 06:13 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
..''\第五日既補課[[

今日....豬皮又遲到10分鐘!!!!

真係冇邊獲唔遲~~~我話下次叫佢o係平台等..

跟住我自己走人先~haha...

逾時不候呀!!!!!!!!!最後通碟!!!!!!!!

today補geog同pa...今日教果d..兩科都好難呀~~~

唉...又冇備課...最衰都係琴日..掛治睇麻吉弟弟mv= ="

**就上pa果陣..我想換d野.....過左d班..

死下娃同sammy係度嗌人過黎...幾驚呀= =""

好彩冇入到黎....無驚無險..~ha

**pa放break果陣....

成班人過左d班(冇人的)玩何仔公~haha

又做左運動喇~ka

好搞笑囉...玩到miss黎左都唔知....我地嗌到咁大聲...

唔知佢聽唔聽倒....之後瘦傑過去昅昅..先知佢黎左..

so就拿拿林返去~~。

------------------又落雨----------------------

刊登時間︰2005-08-19 05:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]