今日聽kammy話佢個camp咁正...早知我都去喇= =~~
我始終都係冇去佢個畢業禮..因為覺得好似好多野搞...-0-
but佢都請左好多人去...so我諗佢唔會失望既~~
**今日kammy好型囉....俾人"施暴"....條群爛左...好慘..
搞到要出動prefect章...好潮~~
放lunch果陣中腸仲要話佢俾佢施暴..掙扎果陣先整爛佢件3...
ha~~幾好ar...個joke~
**lunch去左五十嵐食野....今日阿龜生日~~我地唱左生日歌佢聽~^^
五十嵐...都冇想像中咁好既.....效率又低~~~
等左勁耐喎.....搞到我地又要遲到喇~!!><
我睇個餐牌成欄都係廿幾蚊...仲以為全部都係添...
跟住點左個....埋單先知我果個30幾...加完凍飲仲要加1...咩日子呀?!
唔係$1,$2既問題...只係佢應該講架嘛~~咁既服務態度點得架!~有冇睇廣告架?
最重要係d野食冇想像中咁好吃~~~
我嗌果個有受屍....冇食魚果d...cherry食左舊魚話好難食= ="
我食左果d係蛋同蝦好味d~~
**食完返去補econ..遲左15分鐘....我冇諗過我行最尾入會成為我既不幸...
課室又是冇粉刷..miss話遲到果d要過隔離借...我即刻dup低頭= ="
不過李昔軍即刻告知miss話我係最尾入課室果個....真係要多謝佢..我先有機會為miss"效勞"...
多謝你呀~~李昔軍!!!!!!....肯定係欠打
成堂econ都冇咩聽到....好悶呀...冇心情聽書~~~唔知佢講咩..仲要俾佢睇倒我隻耳環= =
**放左學同sam & 娃去左wellcome兜左2個round...
sam好搞笑...以為自己好醒....哈哈..俾佢mum一言驚醒左~
跟住陪娃交費...&佢地buy左disney既咩..(唔記得叫咩- -)
佢地係度咀張野....-。-...ha..佢地太熱情喇~
then返home。
p.s. thx 下娃借money俾我...我會好好報答你...就係....係...打一下你個x
|