POST返篇過期日記先!
CAMP係7月30至8月1日架~
今次我同sa同仲停要做組長.....
估唔倒帶組原來係咁難架.........
尤其係帶組分享果陣....好慘...好尷尬...><因為無人講野囉
第一次最慘...不過後尾都好ddd.....and仲有sa同仲停磅住!!
唔係都唔知點算~~~~so...我要thx god!*v*
講返camp既行程先!

***第一日開頭有d悶..
不過跟住出去玩game就好d~
夜晚果陣發生左d野~~~
睇落好似係唔開心既野..
不過咁又令我,仲停,sa close左~
跟住大叔又同我地傾計~
雖然夜媽媽坐果度有d凍同眼訓~
不過我都覺得開心架....仲停又講返自己既感受!
傾完我地落去bath同食杯面....
大叔俾左面but冇俾叉..搞到我地...冇叉用!!!
我地搞左好耐都唔知點算好...跟住後尾問倒人要一對塊子~
我地4個一人用一支同埋一支俾一個團友用過既叉= =""(唔係我用)
以為食得果陣..原來d水唔夠熱~~好難食搞到~食得幾慘呀~~~~~!!
***第二日開頭d game又係有d悶...
大叔話夜晚係重頭戲................
原來...真係好重頭o下..
夜晚我地要互相幫大家洗腳~!
當年耶穌都係咁服侍門徒~~
我之前都有d擔心..不過見大家都係咁洗...(雖則有d人係度笑)
我都照洗喇!我幫sa洗...哈~~佢成日叫我求其快d喇~
原來多數人俾人洗腳係唔自然過幫人洗架...
so唔係幾好意思....可能覺得自己不配!
洗完腳之後...真正既""重""頭戲喇!
***我地每組都要抬一個廿磅既十字架行山路~~~~
未開始之前..導師用飲管整成既冠冕帶係我地個頭上面..
刺住我地個頭...因為耶穌要帶住經棘整成既冠冕去釘十架~
跟住阿美話當時耶穌俾人吐口水..咁d導師又搵d水潑落我地塊面~
之後我地就"上路"喇~~果陣仲落緊雨添...大家仲係著住拖鞋~~
開始果陣都冇乜野...不過後尾好似月黎月重咁!
上斜果陣真係想死!!!好重呀真係...隻手超累!!!!!!!!
我對拖鞋成日俾人踩倒..我又成日踩倒人...
我甩左兩次拖鞋呀...真係失禮哂 = ="""
我開頭係排後尾...後面果2個組員勁埋怨囉!
又話咩"邊鬼個諗埋d咁既活動!" "我未參加過咁辛苦既camp"
"我肯定以後都唔會再參加呢d camp!"
我聽倒好多埋怨...其實包括我自己都有埋怨...
前面話後面冇出力.後面話前面行得快...
我地後尾先知..原來係後面d人抬得太高..d力瀉哂去前面
前面想唔快都唔得!萬年同仲停係排最前架一路都係~~
佢地亦係最少埋怨既!我見仲停隻手好少換一隻落黎休息~
萬年甚至用個頭頂住...其實佢地最辛苦囉.....
我地後尾又發覺..原來我地個十字架係特別重...
聽講係2倍...唔怪得唔見人地組嘈得咁緊要喇!!
我永遠都記得果種辛苦...果種累~~但係耶穌辛苦過我地好多倍~
抬完返黎之後...原來有人抬到喊..
我都想喊><...大辛苦喇!果刻有d後悔參加左~...不過後尾冇囉
仲覺得呢part係最正...最有意思囉~~~
跟住有個團友上去"做"耶穌..釘十架~
原來真正用黎釘十架既釘有八吋長...勁大支...見倒都驚= ="
搞完呢d之後..返左室內睇片...睇返耶穌上路釘十架既片段...
我真係好感動.....好有身同感受既feel...好想好想喊..
終於忍唔住喇!~~我要哭了!過左陣sa都忍唔住...
好多人都喊左~~~跟住就係呼喚人決志...好似好多人都決左志~~
萬年都決左!恭喜恭喜~!!
***完左之後開完會就bath喇~~我搞左好耐...so要sa同仲停等~so sor><
返返房......我唔多like果一晚既果d女仔....
唔係唔鐘意佢地個人..係唔鐘意果一刻既佢地~
佢地話佢地唔係咩..但係其實我覺得佢地係咩囉!!
so我好少回應佢地...我想訓教...但係俾佢地嘈住又點訓倒...
不過算luuu....都唔關我事既~
***第三日一起身已經好唔舒服..又咩喎....加上冇乜訓..
搞到成日都冇謂口食野....唔舒服><
跟住要攀石.....都幾好玩!!見倒好多人幫大家打氣~~
唔知點解又冇咁唔舒服喇喎....哈!
跟住完左之後又睇片..睇返呢幾日既相~~~
then就走喇...........................................................完了。
|