kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 19
累積人氣: 4367
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 9 日  星期二 雨天
!!做功課做功課!!!

today同kammy去左自修室做功課~~~

撞倒勁多人喎.....原本搵唔倒阿麻...

後尾去toilet先見倒...佢同賤錦江坐~~~陰公

土著一見倒我仲踢左我一腳一一"

我即刻踢返&踩左佢一腳~haha

跟住我地搬左去同阿麻坐...

賤錦江買完野飲返黎..都唔知發咩癲...

無喇係度"煉"我同kammy個樽...搞到佢地樽不似樽形

then我撕佢本中文作業....kammy借我本野俾佢抄...佢撕返我本野!!!

勁賤格...我拎埋佢樽野飲掉落地踩左幾腳~~~以x我心頭之恨!!

搞完一輪終於做功課.....唉!!勁多唔識做呀maths><""

英文一個unit都未做完....15號前sure做唔哂喇!!!!!

做到隻眼鬼咁累 ....好辛苦~~~~~

6點幾就閃人喇跟住~~撞倒阿哥..原來佢o岩o岩swimmm完...

去買六合彩= =...順便買野飲~~~

龜約我地去城門谷swim...but i think夜媽媽去城門谷唔多好...去葵盛就話姐...~~so冇應成

返到樓下...美美call me...叫我去會考放榜前聚會..我想去架本黎...........!

but原來要去全彎....我覺得都夜咯...就廢時出去喇~~so推左...

美美好似好失望...仲停又要自己一個~~唉..我覺得自己好似好衰添><"

刊登時間︰2005-08-09 09:33 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 8 日  星期一 晴天
~..紀念碑。 傷心

今日加左首midi落日記~!!!

好好好聽丫>3<!!

未聽呢首既mp3...only聽左midi已經好like~~~

首歌叫"紀念碑"

曾給我精彩過 學會慶幸得到過
辛酸痛楚 怎會離棄我 也算不上甚麼
曾給某君拋棄 學會悔恨不應記
首首愛歌 總要溜到尾 就當一紀念碑

*當天快樂就留做記認 他朝失去也能真的看清
 當天馬路樹旁在約定 怎可保證 快清醒
 懊悔曾任性 願各位傾聽 吐出苦水可更高興
 往日曾路過 就算灰心過 難忘記 在今天也盡興*

誰都有這身世 未會去問這問題
分手也抵 不介意獻世 懶去反轉常規
誰嗟歎這麼晚 未會責難怕麻煩
不想再揀 任緣份拆散 我要衝破難關
Repeat*

今天慶幸從前做記認 今天失去也能把它看輕
雖知往日從來是怨命 當天反應 煞風景
懊悔曾任性 就算可適應 吐出苦水可更高興
往日曾做錯 現已經知錯 願忘記 在今天也盡興

刊登時間︰2005-08-08 08:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
++悶悶地.. 不安

今日..本想去打波架!!because琴晚打唔成~可惜可惜!><

but sa今日又要返design course....

冇約kammy呀...就算約倒得2條友都唔好玩既~~~

都係起碼3個人好玩d!~

見悶悶地...就搞o下呢個日記喇!

見人地個日記整得咁令真係善慕死

我搞左成日都係唔知自己搞左d咩出黎~hahaaaa

不過整完都有少少滿足感既 嘿嘿~~~~~~

刊登時間︰2005-08-08 07:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 8 月 7 日  星期日 晴天
福音CAMP*** 驚訝

POST返篇過期日記先!

CAMP係7月30至8月1日架~

今次我同sa同仲停要做組長.....

估唔倒帶組原來係咁難架.........

尤其係帶組分享果陣....好慘...好尷尬...><因為無人講野囉

第一次最慘...不過後尾都好ddd.....and仲有sa同仲停磅住!!

唔係都唔知點算~~~~so...我要thx god!*v*

講返camp既行程先!

***第一日開頭有d悶..

不過跟住出去玩game就好d~

夜晚果陣發生左d野~~~

睇落好似係唔開心既野..

不過咁又令我,仲停,sa close左~

跟住大叔又同我地傾計~

雖然夜媽媽坐果度有d凍同眼訓~

不過我都覺得開心架....仲停又講返自己既感受!

傾完我地落去bath同食杯面....

大叔俾左面but冇俾叉..搞到我地...冇叉用!!!

我地搞左好耐都唔知點算好...跟住後尾問倒人要一對塊子~

我地4個一人用一支同埋一支俾一個團友用過既叉= =""(唔係我用)

以為食得果陣..原來d水唔夠熱~~好難食搞到~食得幾慘呀~~~~~!!

***第二日開頭d game又係有d悶...

大叔話夜晚係重頭戲................

原來...真係好重頭o下..

夜晚我地要互相幫大家洗腳~!

當年耶穌都係咁服侍門徒~~

我之前都有d擔心..不過見大家都係咁洗...(雖則有d人係度笑)

我都照洗喇!我幫sa洗...哈~~佢成日叫我求其快d喇~

原來多數人俾人洗腳係唔自然過幫人洗架...

so唔係幾好意思....可能覺得自己不配!

洗完腳之後...真正既""重""頭戲喇!

***我地每組都要抬一個廿磅既十字架行山路~~~~

未開始之前..導師用飲管整成既冠冕帶係我地個頭上面..

刺住我地個頭...因為耶穌要帶住經棘整成既冠冕去釘十架~

跟住阿美話當時耶穌俾人吐口水..咁d導師又搵d水潑落我地塊面~

之後我地就"上路"喇~~果陣仲落緊雨添...大家仲係著住拖鞋~~

開始果陣都冇乜野...不過後尾好似月黎月重咁!

上斜果陣真係想死!!!好重呀真係...隻手超累!!!!!!!!

我對拖鞋成日俾人踩倒..我又成日踩倒人...

我甩左兩次拖鞋呀...真係失禮哂 = ="""

我開頭係排後尾...後面果2個組員勁埋怨囉!

又話咩"邊鬼個諗埋d咁既活動!" "我未參加過咁辛苦既camp"

"我肯定以後都唔會再參加呢d camp!"

我聽倒好多埋怨...其實包括我自己都有埋怨...

前面話後面冇出力.後面話前面行得快...

我地後尾先知..原來係後面d人抬得太高..d力瀉哂去前面

前面想唔快都唔得!萬年同仲停係排最前架一路都係~~

佢地亦係最少埋怨既!我見仲停隻手好少換一隻落黎休息~

萬年甚至用個頭頂住...其實佢地最辛苦囉.....

我地後尾又發覺..原來我地個十字架係特別重...

聽講係2倍...唔怪得唔見人地組嘈得咁緊要喇!!

我永遠都記得果種辛苦...果種累~~但係耶穌辛苦過我地好多倍~

抬完返黎之後...原來有人抬到喊..

我都想喊><...大辛苦喇!果刻有d後悔參加左~...不過後尾冇囉

仲覺得呢part係最正...最有意思囉~~~

跟住有個團友上去"做"耶穌..釘十架~

原來真正用黎釘十架既釘有八吋長...勁大支...見倒都驚= ="

搞完呢d之後..返左室內睇片...睇返耶穌上路釘十架既片段...

我真係好感動.....好有身同感受既feel...好想好想喊..

終於忍唔住喇!~~我要哭了!過左陣sa都忍唔住...

好多人都喊左~~~跟住就係呼喚人決志...好似好多人都決左志~~

萬年都決左!恭喜恭喜~!!

***完左之後開完會就bath喇~~我搞左好耐...so要sa同仲停等~so sor><

返返房......我唔多like果一晚既果d女仔....

唔係唔鐘意佢地個人..係唔鐘意果一刻既佢地~

佢地話佢地唔係咩..但係其實我覺得佢地係咩囉!!

so我好少回應佢地...我想訓教...但係俾佢地嘈住又點訓倒...

不過算luuu....都唔關我事既~

***第三日一起身已經好唔舒服..又咩喎....加上冇乜訓..

搞到成日都冇謂口食野....唔舒服><

跟住要攀石.....都幾好玩!!見倒好多人幫大家打氣~~

唔知點解又冇咁唔舒服喇喎....哈!

跟住完左之後又睇片..睇返呢幾日既相~~~

then就走喇...........................................................完了。

刊登時間︰2005-08-07 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
!新新日記仔~~ 傷心

我始終都係入唔倒XANGA既日記-0-"

重新申請過..諗住實掂喇!!!

點知原來係唔得架><

可能我部腦問題卦.............

我同ZA都冇機會一齊用XANGA喇睇黎...!

不過都好..E+又有新新日記喇~HA

刊登時間︰2005-08-07 10:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]