kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 20
累積人氣: 4368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 4 日  星期二 晴天
=~="

今日...no special ar..

返學...好眼訓- -""

lunch果陣見倒麻吉弟弟同sammy好似好fd咁~~

好善慕arrrrrrrrrr>3<!!

我lunch守2樓..唔知why佢成日望出黎@@"

望咩呢???

**放學, go 自修室...then 跑步..

今日又進步左小小~~好yeah^^

fans遲到....@@

跑跑下見倒楊偉榮,gary..同埋= =...安叉叉~0~"""

湯智棋無喇喇過黎話同我跑...但係佢嗌左幾次累= =""

跑完就拿拿林返home laaaaaa...mama blame me><

唔知點..唉@@~~我想繼續去跑..but佢唔滿意我遲返*^*

---------多做事,少諗無謂野!-----------

刊登時間︰2005-10-04 10:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 3 日  星期一 晴天
瘀day!! 無奈

**今日geog test好低分...37..

份卷寫住..."your performence seems to be reverse this year. need improvement urgently"

睇左句野好耐...月睇月傷心><..

唉...真係俾自己批中左..又要傷心多次!

不過今次之後我唔要再傷心喇!!!..我要努力arrrr!!

**今日eng 堂真係瘀死了!!!!!!!!!!!!

j lam 問邊個擦黑板...點知又是冇人出~~

2個都係張張班= =~~

跟住我叫阿bell出..平時都係佢架la~

then佢話猜輸出去喎...我咪同佢猜囉..我覺得我會win架= =

點知我輸左....我就同j lam講i clean the borad.

唉..點知擦擦下...有個位好高囉@@..

我擦擦下拎唔實個粉擦...個粉擦跌左落黎...跌落我背脊再跌落地= =

好樣衰arrrrrrrrr...件冷3有粉...then kenny出黎幫我擦~~thx-0-

**返埋位笑左輪..趁佢擦黑板..我地玩青蛙青蛙跳...

點知俾 j lam見倒= =...佢o係度笑= =

又瘀多獲!!

**對paper 2, 我問左個ans.得唔得..搞左一輪原來係錯..

下娃話"唔好再出醜喇"..我覺得好爆笑!!haha

**放學go左陣自修室....撞倒瘦傑佢地..

kammy借左本fashion書...瘦傑臨走前睇左陣..

睇倒d野= =....haha...以為係咸野...原來唔係~~好搞笑。

-------唔單止女人善變, 原來男既都係--------

刊登時間︰2005-10-03 07:08 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 10 月 1 日  星期六 晴天
run run run

**今日6點幾去跑步...以為得4個人..

點知去到好多人喎@@..

我,sa,kammy,lilian..

跟住後尾爹爹,gary,楊偉榮...都黎埋..

**最xyz係.....唔知點解安嘉潤會出現= =

我跑左8個圈...but跑完個胃好痛....勁辛苦><!!

佢幾隻野一早停左喇~~

爹爹叫我幫佢計時跑3000..點知跑左2個圈話唔舒服..狀態唔好= =

跟住就冇跑喇又...gary 11個圈@@,,

楊偉榮好變態...20幾個圈...經過我幾次喎!

安xx又唔知自己咩..佢話佢跑左7個圈..我陣係知佢經過我1次..

跟住o係個運動場佢好似絕左跡咁...都唔知係咪吹得就吹!!

kammy跑跑下撞倒低b葵...佢請佢食糖..有趣= =..

**我抖左一陣就好d..跟住去飲水..飲完又辛苦左d- -

叫sa揹我返屋企..佢揹左一陣就嗌救命la...跟住仲要係咁話我重左-0-

唔通我真係重左?..做完運動唔係輕d架咩??

**跟住佢地去葵涌傷場..

我同sa,kammy返home先喇..個胃仲係咁..

我地今日吹左好多水..@@

**返到屋企...冇得bath住..mum大大聲叫我食野先= =

佢大聲代唔代表佢無禮貌??

食野果陣最痛苦= =...食到我想嘔...食到想喊= =

好彩沖完涼舒服左好多..同sa煲左陣電話就go sleep...

----鼓起勇氣!----

刊登時間︰2005-10-02 12:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 30 日  星期五 晴天
ocean park

**今日旅行去ocean park....

o係車度玩左d game..我地組都有win~美少女戰士組~= =

去到第一個game係係咁跑~又win左..

跟住又玩左d games..ok la..不過因為一d野~so唔係好投入~

**lunch o係果間canteen吃..同fans食果個唔知咩雞~

食左好少就好飽...係咁飲賤美d汽水~hehe

跟住eva入左黎...我又飲緊果杯野..eva就話又飲..跟住...

佢飲左賤美d飲管呀~haha!!

**玩左好多以前都唔敢玩既野...

玩過山車..果陣覺得小小驚...

之後同fans & kammy玩跳樓機..先知咩叫做驚= =..sandy唔敢玩~

真係好嚇人= =....我捉住fans隻手..出哂手汗,,

玩完好耐都仲驚緊~~~~~好激!

**我地玩魔天輪..o係上面嗌"我好幸福呀!" 同埋一d白痴野~ha

玩滑浪飛船玩到件3可以扭出水..家犬同湯智琪整架...

不過湯智琪衰d..and小江,,佢2個勁潑我同趣智..好慘..

係果次最濕..跟住都冇玩lu~..過去玩果個唔知咩...飛下水= =

**仲同左阿麻,kammy,sa,leader,欣宜,花姐等等玩越擴飛車...

我玩左2次~~~hehe..好激ar!!

leader同欣宜好似麻木左...一d都唔驚咁既-0-""

**好似5點幾就搭返覽車閃人...

去動感影院...有d難忘...

第一次好feel d~

第2次已經冇咁好玩...

通常d野都係玩多幾次就冇哂挑戰性..除左...我最驚果個= =

**好累好累..搭車訓左o係度..條頸都痛埋搞到..

跟住同豬皮佢地會合一齊返屋企~

**今日又知道左d野....dont worry,be happy

仲以為佢2個搞掂左添...@@..唔識安慰...

**...又得罪人la... = =

i feel sorry..but唔知可以點。

刊登時間︰2005-09-30 11:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 26 日  星期一 雨天
help-0- 無奈

**今日P.A. 堂..好驚ar..

miss成日變臉~~~

終於有野發生了= =....

好多人抄功課...so佢test下邊個抄人...

份野做左n咁多次.都係唔多記得點做= =

我死喇control acc. test又好低分...sammy下娃佢地都係90幾,,'

我都63分咋..><""...怎辦?

**then放學搵miss yu, pth又係低分...真係想die = ="

**geog過2日又test....又要傷心喇-0-"

完全不在狀態。

-------心會受傷 也能復原  我會學著自己走出從前---------

刊登時間︰2005-09-26 05:24 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]