kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 3
累積人氣: 4380
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 25 日  星期日 晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2005-09-25 07:17 PM  
2005 年 9 月 24 日  星期六 晴天
一個星期六-0-

**TODAY 朝早上PTH..做past paper...好難耶!!

miss都冇睇住我地做..我地好似討論咁= =..

then11點幾就放左喇~~

撞倒大sand..佢o岩o岩學完琴~~

行到佢樓下又得返我同大古喇~~

**傾左d平時好少傾既野~~~

原來係咁..hehe*

then返到home...好累呀唔想do hw..

連繼續跑左2日..大脾好痛-0-""

**好忙呀好忙呀....今晚去睇drama...

聽日又有野做...唔知返唔返教會好...

-----淪落-----

刊登時間︰2005-09-24 02:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 23 日  星期五 晴天
跑步。 驚訝

**TODAY下娃瘋狂問人拎小時候o既相仔,,,

好搞笑ar睇果d相...家犬...林雪..好好笑...

我帶左自己一張同一張寶哥...我仲以為自己係小2...原來係小4喇喎= =

跟住周圍俾人估係邊個~~好多都估倒..

sammy果張最型...cool...and街童~超似..簡直係近照~haa!!!

**放學等sa...搶左爹爹支多多~hehe..but後尾又輸返支俾佢..

見倒lili..佢又buy雪條食喇..

我同kammy過去..我話"阿sir你係咪想請我食雪糕"

跟住佢話"女仔唔好食咁多雪糕呀..食雪條喇."

haha...好搞笑...多謝lili的綠豆雪條^^

then佢叫我地唔好話俾人知佢請人食雪條~kaka

**then 6點幾去跑步...爹爹,twins ,and kammy..

好大風ar...and落雨..but都照跑呀...因為落雨..so唔多熱~

我終於跑倒個完整一個圈喇~~上埋斜佬..好有成功感~^^

開頭爹爹好快..著住件紅色3...好似搭的士咁~haha..話咁快唔見左人~

佢跑一個圈先13分鐘..我跑左24分鐘呀= =""..太慢喇!

跑完抖左一陣..見倒肥誠返屋企@@...then我地7點幾都閃luuu..

大脾筋好痛= =......but happy~

刊登時間︰2005-09-23 10:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 22 日  星期四 晴天
,.,.我要練跑]'''

TODAY eng派卷...不高分...but好似冇咩feeling= =

放學睇左爹爹踢波一陣..and同果個不知名prefect傾計..

**then同kammy,sa go葵芳跑步....落左去..發覺..= =..跑道暫關..

要28號先開返...無奈無奈...

跟住我地就諗住去跑葵盛圍喇~~~

又lan返home..then換完3就出發喇~~~

跑左16,7分鐘倒喇...慢慢跑..and冇上斜佬囉..

我同kammy速度差不多..大家都冇停過~yeah

but sa去左一半倒就墜後了...佢行左一段ar..

睇黎要對佢地獄式訓練喇~~

跑完...個身流左好多汗..but跑完幾舒服丫~~

**then我地去L2基地吹水...我地坐左o係氹氹轉度..

有個細路行埋黎..我仲o係度hi佢添...

佢唔show me= =,,then佢仲要勁轉囉....

我好驚ar..以前玩都唔會暈..but e+好易暈囉..

我咪埋眼係咁叫佢停...佢仲係咁..想打佢arrrrrr~!

後尾終於都停..佢粒聲冇出就閃人...我好暈= =""

好想嘔-0-""""""勁辛苦arr..我憎死個細路呀><"

then再吹下水..仲係唔多舒服...跟住就返屋企bath。

***返home聽倒個消息from mum...唔多關自己事..

but i feel sad...想cry><

刊登時間︰2005-09-22 08:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005 年 9 月 21 日  星期三 晴天
點解要咁玩我?!?!?! 無奈

好邪好邪好邪arrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

**今日sa同kammy陪我去配眼鏡...

then返屋企果陣..我o係度諗..

如果陣間返去搵返副眼鏡就真係好xyz囉!!

**我地諗住聽日去跑步..so我就執件t shirt去喇..

當我o係櫃桐拎件3出黎果陣..有舊野跌左落黎...

原來係我副眼鏡- -""""""""""...真係唔知好嬲定好笑!

前2日發哂癲咁搵...就係搵極都搵唔倒..我好似有昅過個櫃桐架...><

超勁無奈囉....成日搵野都係咁....原來要到真正灰心果樣野先會出返黎...

**我又覺得好神奇喎...我明明放左副眼鏡o係眼鏡合架喎..

點解會o係果個櫃桐出現架= =????????唔通我真係shot左?!

**之後我即刻打電話去問下有冇得取消張單..落左訂200蚊...

佢話無..一係buy其他野或者遲d配..就係冇得退錢..

then我問小妹..好彩佢遲d想配..so張單可以pass俾佢..不幸中既中幸= =

**搞到我帶左副舊眼鏡2日...第1日開始仲有d暈暈地...@@

算喇..e+冇野= ="

刊登時間︰2005-09-21 07:31 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]