| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 11 月 26 日 星期六 |
 | |
唔知ar  |
唉...
something wrong with me= =?
|
| 刊登時間︰2005-11-26 09:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 25 日 星期五 |
 | |
black friday  |
TODAY is a black friday...
大SAN幫麻吉弟弟代電話..點知部野12點幾鬧鐘響...
笑鳳十分激無情囉....完全沒有商量過...
一黎即交訓導....突然覺得下娃講得好o岩...
大san都唔知點算...自己咩?督佢出黎?
最後唔願意咁講事實....唉!!!..e+生死未卜..
but佢仲係唔多嬲麻吉弟弟....我嬲多過佢喎= ="
佢真係唔識嬲架!!...唉....唯有hope郭sir有多少少人情味喇!!
放學同雞雞一齊o係訓導室出面等佢...雞雞都好關心佢~~~
我知麻吉弟弟都唔係有心...但係佢累左好多人..包括佢自己班d人
大san,,,dont worry...唔洗死架!!!佢都唔洗死架 = =!!ok? |
| 刊登時間︰2005-11-25 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 24 日 星期四 |
 | |
| 嘿~ |
**我要識唱PILIPALA
**哈...好搞笑今日..
同大SAN係咁唱麻吉弟弟首PILIPALA...正丫!
學識第1段....第3真係好難哦@@""
BUT I WILL TRY...
**放學同屎忽SAM同KAMMY講ENG= =
好白痴..真係笑屎街坊無命賠..
跟住行行下見後面有個林護人士..即刻唔敢講~HAA |
| 刊登時間︰2005-11-24 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 23 日 星期三 |
 | |
twins的生日*v*  |
HaPpY BiRtHdAy To TWINS
GILL,SA 生日....收倒多唔多禮物丫??
LIKE MY PRESENT嘛??I KNOW YOU MUST LIKE~HAHA
朝早我地一人送一本俾佢...(抄金莎廣告)~
哈哈~~好玩^^
then maths 堂叫左lili唱生日歌丫~~~^^
正唔正丫大san?ha
**琴晚係度溫GEOG TEST...怎知取消左個TEST..
無奈.....無奈也。= = |
| 刊登時間︰2005-11-24 06:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 22 日 星期二 |
 | |
| -0- |
中文test.....溫左唔多@@
but好彩miss真係出果d~~~
so我有51分...好耐冇試過中文咁高分~
開心死了^^
**but econ死喇....mc錯3條..><
實好低分...maybe13,4倒....唉!!! |
| 刊登時間︰2005-11-24 06:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 49 | »
|