| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 16 日 星期一 |
 | |
唱k  |
唱k,,,我,大古,大san,小妹,核屎,家寶,爹爹,肥仔,肥誠,
我同大san又可以唱麻吉弟弟na...
佢地限我地quota...不過唔理咁多^^
肥仔成日唱eason......
肥誠成日唱女仔歌 ....但係走哂音!
今次好正...11點幾唱...4點先cut....
李昔軍佢地勁早cut左...蝕左喇~
**跟住去打機,,,,玩太古...小妹咁勁既..
我同大san都唔夠佢砌呢!!!
李昔軍100%= =
爹爹打拳王好勁.....!
又渣車...好似第一個check point都過唔倒= =""
**玩完陪佢地行左陣....返home
差少少咋不過....^^希望在人間! |
| 刊登時間︰2006-01-20 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 14 日 星期六 |
 | |
^^  |
**TODAY同李昔軍去飲早茶^^
不過朝早起身好眼訓呢><"
去全彎稻香....好型丫我地....
果度好多阿婆.....好似冇我地呢d咁後生既...ha
**食飽飽就去睇戲naa...情義我心知....開始左15分鐘先入場~
so開頭唔明講乜..但好搞笑.....幾好睇~~~~
有幾part真係笑死me..不過後尾係個悲劇...黎明瓜左><
好可憐.....
**看完行左陣街...3點幾go自修室...
comm輸左...要請食飯....><~~
不過唔緊要na...食飯事少...低分事大~~
must work harder laaaaaaa!!!
自修室做左少少pa..econ..grammar...唔錯^^
今日都幾充實~
**o係自修室開頭右邊2個人煩到嘔....= =
跟住調左位...對面又有2個人又煩到嘔....唉....天啊!!!
d econ又難...搞到有d炆....好彩聽下歌舒服哂^^
唔好阻住我專心做功課!!!!
**咋咋林去葵芳交埋電話費....
行行下踩倒個阿婆....我講左2次sorry...
佢好兇咁話"有冇睇路架?!"
= =""下次我講對唔住先~ |
| 刊登時間︰2006-01-14 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 49 | »
|