kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 7
累積人氣: 4384
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 5 日  星期一 晴天
努力 加油 傷心

**真係可惡!!!!.\________________________/.

傳單個老闆竟然話有人發現全彎某垃圾桶有佢地既傳單...一答好整齊~

肯定唔係我同sammy囉...因為我地就算掉都係幾張幾張之嘛~

一定係另外派果個男仔喇...真係蠢呀!!掉咁大答...係都返屋企先喇= ="

雖然個老闆話都信我地...見我地咁老實...又冇鬧我地..

不過今日都係唔好掉咁多.....派左好多丫都~

**其實認真派都好快姐....then又周圍hea 喇~~~

成日睇時間....時間會過得更慢~~~

去左悅來....well...好high class喎.....行左吉之倒十蚊廣場...始終搵唔倒我要既朱古力帽~-^-

hea到夠中....sammy今日22蚊果份派好少....勁掉= ="

返天橋派多陣就閃喇~~~

**今日派派下冇喇喇有個男人叫我同sam去派樓果啲...

我地驚佢呃人...so叫埋leo黎.....搵左間野都幾耐~

我本身以為今日攞今日派...點知聽日先派....叫左leo黎托.....傳單~好重下~哈!^^"辛苦哂呢!

**阿婆,,請問楊屋村街市點去呀?~<<<<<有人咁同sam講野~wakakakakakakak笑死街坊~

**派傳單o係人流多既地方....空氣十分之差...><!!

今日覺得企o係果d地方有少少暈= =.." 好鬼臭呀d車煙~!hate!!!

搞到個頭立哂......oh my god!~~ 沒辦法....總要有代價既~

-----------------你有壓力,,,我有壓力,,,未解決!!!!!--------------------

刊登時間︰2006-06-05 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 4 日  星期日 雨天
派傳單~ 愉快

**我的第一份工------sammy介紹俾我既派傳單~

20蚊個中o係全彎....都好na^^...個老闆都幾好人我覺得~

其實派傳單好free....周圍走....冇人昅既~哈!

又可以吞pot....甚至掉左d傳單跟住去hea...

but我地梗係冇咁衰喇....開頭好認真咁一張一張派架~

去左一達地方....唔知點解好多人都攞傳單架喎...so好快派哂~

**其間發生左件事.....有個傻仔黎攞傳單..跟住問我附近有冇教會喎~

其實我唔知附近有咩教會~~so我第一時間講自己返緊果間教會俾佢聽na~~

點知佢話好遠...then唔記得講左咩跟住走左....

then...我同sammy見倒對面有間浸信會喎@@"""

真係對佢唔住na= ="...不過,,,,過左陣佢又返左黎~~

我指住對面.....叫佢返浸信會喇.....跟住佢又話要check下係咪邪教喎= =WAKA

我話浸信會唔係邪教..信我喇....佢又唔知講左咩又走左喇.....

過左陣....又返左黎= =""...佢話想搵我返果間教會....

話如果搵唔倒可唔可以搵我....佢想拎我電話??未免有點兒唐突吧!

sammy o係隔離細細聲話唔好呀唔好呀...我諗左陣...

跟住佢問方唔方便..我咪話唔係幾方便囉...叫佢試下返浸信會囉~

then又問我點稱呼....我唯有話"李小姐"~

then佢就話好..跟住走喇....then..真係見倒佢入左果間教會~

好事黎既...希望佢得救喇~= =

**派完之後hea左陣又返左去攞傳單...順便話我做多個中....and sammy去做22蚊果份~

攞完我地又周圍走...仲去左探下娃添....今次係咁搵垃圾桶掉傳單= =

好累....派到5點3就返去攞錢NA~~~~~~

好開心丫!!!第一份人工....100蚊*v*~~~YEAH YEAH YEAH!

跟住我就返家先.....SAMMY繼續派佢果份22蚊NA~

派傳單....話返工..都唔係幾似返工....EASY JOB..不過企得幾攰..下次HEA多D~

------------------------加油  努力!!!  努力  加油!!!--------------------------

刊登時間︰2006-06-04 07:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 3 日  星期六 雨天
oral+畢業禮 開心

**今日一早去全彎聖芳濟eng oral practice~

唉..又叫人早廿分中去...搞到我等左勁耐喎!

好彩大古同下娃未上去...唔係實悶屎我na><

原來 d examiner係學生咁cheap的!!早知唔黎~~

大古佢地上左去冇耐仲停萬年就黎左....

我地又一齊等喇.....等左唔知幾耐中於上得去....不過上左去又等= ="""

冷氣爆凍!!!點解成日d地方都咁鬼凍架~知唔知咩係廿五度架!真係唔環保!!!

中於都等倒了~~~~我同sammy都係果間...so examiner一樣的~

examiner1鬼鬼地..幾正喎.......examiner2就爭啲喇~

role都幾好...係搞錯ask ans. 同he,she= =""

做discussion果陣....唉!!好cheap呀有條友係咁爭住d野黎講囉~~

勁賤喎!!!!跟住有條友就d eng好勁...同埋會"幫人"...

即係我講左個point...都未講完..佢就話"um..do you mean xxxxx"~

衰人黎架兩個都係><!!!不過我都要努力咁爭取開聲....同佢地死過!!!

有個就好慘....我地幾個係咁講...搞到佢講得好少....其實佢都有爭取過..不過唔夠我地爭~= =

開頭真係爭得幾勁..後尾好好多.....大家好似有講有笑咁...氣氛幾好~~^^

講完左...examiner 講comment...佢都覺得我地爭野講..同埋有人太過分地"幫人"

examiner1話我講得幾好...不過我未講完人地就插入黎..我應該繼續講..大聲d cover佢~!!

be confident~!!

**返屋企同媽媽一齊睇賭聖...好好睇!!!笑死me arrrr~哈哈哈哈

睇到3點幾....沖完涼都夠哂中返畢業禮喇...

渣渣林吹頭熨裙.....趕住出門口na~~

點知肥雄佢地話遲d先出...返去有排等喎....

不過我去左佢屋企一陣都冇野做..佢地o係度打機...

so..我就同leo返去先....返到去原來都好多人準時到囉= =

6點半先開始...見倒爸媽都黎左^^ thank you!

佢地幫我地影左幾張相....不過老豆冇放大...影到d人好細粒= ="""

爸媽話果個博士好好人架....仲同佢影左張相添~^^

果個博士講野好似幾搞笑...不過我都唔係好留心聽....but至起碼一定好過大頭妖好多!

d人攞奬好勁呀....不過睇唔順眼果2個囉....so我係唔會拍掌既!!太得戚喇一一"

**8點1終於完左畢業禮...叫爸媽返屋企先...我地要拎證書同成績表~~

miss lee搵我同大古返黎幫手....好旬呀份工~~~~~30令蚊個中~

好開心丫~~~~雖然得12日....不過已經好正了~~!

搵完miss lee,,,miss chau又派野...我同佢擁抱~kaka...

yeah...仲有出奇蛋添~~~

搞到成9點....跟住就影埋合照先走~~~

同左lili影~yes!!

--原來我係咁不濟--

刊登時間︰2006-06-04 11:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 2 日  星期五 晴天
見工&fell well

**今日leo陪我見工...見文員...

估唔倒工作環境係咁....好多男人呀果度..

出面超熱....afraid!~~見工果個人唔係度...有個阿禪見我地~

都冇乜問特別野..又係等消息na...份份都係咁~機會..一半一半na

**見完行商場...d鋪頭都未開@@"~~

食完lunch先開...行左陣...都冇咩行...

leo借碟...跟住去大古屋企睇...睇左一隻...很爛的一套打雀英雄傳!

大古煲既糖水很不錯哦!!我們都吃得津津有味..ka

之後我地四個(加埋星yeah)打牌喇~~大古同leo win...星yeah成日出沖~

而我?!= =...我係黎dum腳的.....last果鋪先win左一次咁大把~

其餘都係輸or dum 腳-0-.....~不過我教識左星yeah一個道理~

就係:停一停  諗一諗   ~哈哈~this is not a gag ok?

**今晚同肥雄fell well....我都大古都冇咩銀...本黎諗住唔去~

不過又話大排檔...就去一去...點知最終又係打邊爐= ="

算na都...不過都冇琴日咁開心既....張枱好大...11個人~

各有各傾 計...佢地講野我又搭唔上.....有點兒悶...

我仲倒瀉野兩次= =...累左大古同自己~so sor!唉!!真係一個麻煩人~~

有個waitress打爛碟o係leo個張鄧....佢個pat pat保得住無事~哈

我諗..如果我做waitress...打爛碟果個一定係我~~

我食左好少野就飽luuuu.....d肥牛我又唔中意食...

食黎食去都係果d....then..10點幾大古話想早d返~

我地就返去先na~~~

刊登時間︰2006-06-04 10:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 1 日  星期四 雨天
busy day

今日好好多野做呢~

**申請校內批核果封信仲差大頭妖既簽名~

仲要唔知幾時先有得簽喎 = ="""黑人憎!!

等了又等....再等....唔等喇~~

同leo去勞工勞諗住搵工喇...跟住派街招~

點知一出全彎地鐵站..媽媽就打俾我話學校叫我去攞喎~

勁無奈囉....蝕左啲車錢丫~~><

搭返去攞信喇...跟住葉小姐建議我親自拎去灣仔交信~

為免寄失...我就決定自己攞去喇唯有~

leo就代我派街招na~~

**去到彎仔....又無奈囉= =

明明間野就係地鐵站右邊..勁近worrrrrrrrr~~~

點知行左左邊...搵極都搵唔倒...兜左一大個round..

問左幾個人先返倒去....唉!點解我咁廢架= =""

搵倒間野好順利咁交左na~~走得

**o係彎仔地鐵站見倒有個男人對住個垃圾筒all尿= =""

好核突呀佢!!!跟住月黎月多人望住佢....

40幾歲倒喇我估佢...好似唔似低b仔黎喎又...

**大古call me..佢地o係全彎搵緊工..諗住去mk見工...

so我到旺角叫佢俾地址我見先..廢時又蝕車錢~

好似阿麻呀我個經力....唔知登打士街邊個出口....

咁啱我抬起頭見倒個police..即刻問佢點喇....佢話a出口..

我諗住落去....跟住有個女人問我係咪去登打士街..話帶我去喎~~

哈!!我就跟住佢行喇...佢係咁同我講野....我都係...好好傾喎!

原來佢返工....我搵工...佢話我著得咁casual去見工= =

我本身冇諗住見工....so....唉!其實都知9成唔得架喇...

不過黎左都冇奶油唔去....一路係咁講...跟住佢教我去...say byebye~

**去到果間原來係簽體公司黎既....d人好成熟 ...我根本係一個細路仔= =

好唔知點咁...完全格格不入囉~~~好想走.....

不過等下等下...佢就叫我個名...叫我返去等消息喎...in都唔屎in= =...又覺得自己好廢

出左間野...差d唔識路...旺角咋!!!係旺角咋!..去幾多次都係唔識認路...真係好廢

好彩俾我見倒條女人街啫....去地鐵站同大古and小江會合...帶佢地去返呢間野面試..

入到去多左好多人...冇位坐...大古同小江入左去in...我企係度又一次唔知點= =

跟住仲樣衰囉~~俾人趕!!果條友叫我出去等....

出到去冇野做.....周圍空盪盪得我一條友....好靜..望落下面....好高好高..

突然間好想搵個地方呢埋...攞返d安全感= =""

**中於都等倒佢地出黎luuuu...我地去m記食野同吹水....

講左好多野...突然見倒肥仔....佢又闊左喇~哈

原來佢o係附近返工...hea左陣就閃左喇~

我地hea多陣都去西九lu...阿奶同核屎等緊我同大古~

**去西九食受司....等左好耐先有位~

由飽都等到肚餓~哈!!...中於等倒大枱了~

入左去...verril冇耐就黎左...佢份紙巾禮物真係特別喇~

我地食住先....leo肥誠同肥雄跟住都黎埋喇~~

食飽飽就玩喇.....含茶包-0-....阿奶話好苦....

o係度猜包突.....包剪...剪突果d喇......

好得意喎...原來成日換係會fix倒人架...話包剪..就有人出突...

我都中左招...明明知出咩架喎...唔知點解會出左第個..哈!好搞笑丫~

跟住含完茶包..輸左要食好多舊受司..leo輸左10幾舊...verrill都好似係~

好彩我冇輸..見倒佢地塞到個口變形...好似好辛苦咁.....

玩得都好開心....跟住肥雄話請食糖水...

可惜媽call我返屋企....真係掃興...

都冇計喇...唯有返屋企...

刊登時間︰2006-06-04 10:04 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]