kathyaya
暱稱: 大寶*
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
HELL
環球嘉年華
2007-01-08
,,,,,,
Fiona Fung*
文章分類
全部 (241)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 125
今日人氣: 2
累積人氣: 4379
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 17 日  星期六 晴天
what happen? 無奈

**發生咩事 = =?

呢排身邊既朋友都好似唔係幾如意咁既@@"

好似大家都好多野煩咁~~

今日又無喇喇有人嬲我,,,,直腸直肚??or....小器?!

今晚聽完d野..個心有少少亂..

**今個禮拜唔知做咩好忙....6日都有傳單派....

一係就冇....一黎就無喇咁多~~

20蚊個中即出糧....派左咁多日唔知買左d咩...銀包都係得返幾蚊既@@"?

刊登時間︰2006-06-18 09:05 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 14 日  星期三 晴天
行街街 愉快

中於中於好天luuuuuuu^^....so今日派傳單好hot@@"

遲d再熱d派傳單更痛苦....出太陽又煩....落雨又煩....

同sam去左悅來坊睇電視涼冷氣~kakakak..

**派左3個中之後就同leo去mk了....去食左野先~

我叫完野食睇下後面....有個細路...好搞野係度望住我...

跟住我就聊下佢....佢講緊咩野語言...點解我聽唔明既~哈哈^^

我俾隻手指佢捉住....佢d手指好細...好似條蟲...十足我隻手指尾咁!kakkaka

跟住佢地食完野就黎走...佢婆婆話"俾個飛吻姐姐喇"....

then!!!佢哄埋黎....佢想錫我~~哈哈哈哈哈哈哈>v<~

佢阿婆又講多次"係飛吻丫!"....佢又哄埋黎....= =

then佢媽媽教佢飛吻佢先記得咩叫飛吻.....我都回佢一個飛吻就同佢講byebye~^^

**食完野陪leo睇鞋...~

我幫佢睇中左隻nike好型的@@....but too expensive~!後尾都係決定買..點知斷碼= =

最後買左隻all屎先~~綠色的....令過黑色^^

**買完鞋到陪我行旺中....睇左好多間鞋...不過都唔啱~~好彩都買到件外套...

then又返返葵芳再睇鞋....又睇左幾間都唔岩~~始中都係中意冇我碼果兩對丫><!!

行行下又返左去果間鞋鋪....見返果兩對鞋....

leo再幫我問多次有冇細碼....佢話冇..but可以幫我訂....^^

其實佢又唔sure可唔可以訂倒....叫我買果對平d俾我~

雖然果對鬆鬆地....不過都唔會甩既~~~but 唔夠perfect...所以希望佢訂倒喇~~!!

**TODAY TIRED

刊登時間︰2006-06-14 09:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 13 日  星期二 雨天
BUSY

**又一busy day~~~今朝晨早流流8點就同大古到大san屋企傾野~

傾教幼稚園英文d野....我地諗左幾個活動.....but後尾覺得應該複雜左@@

**then9點半返到全完小學返工....打埋琴日份卷...then又有一老師叫我scan野...

未做哂丫都係...but趕住11點見校長....唯有下次再做....

好趕丫.....toilet都黎唔切去....忍住去見校長喇....~

**個校長好nice...funny and健談......大古講下我地既活動....很豐富!!

校長既要求好似幾簡單....but要做得好又真係好難喎~~~努力!!!7月尾先開工~8堂

**見完校長就再同阿美傾野....傾返頭先d野..同埋講下教會活動~

我知佢真係好想我地返教會果d活動....but我覺得我撥唔倒咁多時間俾佢= =

唔知點解....見住咁多個日期返教會學野....阿美又改時間黎就我..唔返都唔好意思...

我覺得有壓力.....佢話唔係想俾壓力我地....but i have got pressure already~

**傾完之後....去大san home煮面吃.....then佢兩個陪我去葵芳買gra din裙~

行左幾間...都覺得有2條都ok既....原來葵芳都真係幾多間買呢d裙@@"

then行左一間出面掛住條裙....我都覺得幾令....拼下大san話趁我....

$280...but my wallet only have 260...so...再兜返個round睇下先~~

睇左幾間喇又...結果都係覺得果條令啲...then問大古借錢買喇~

好彩有得試...個老闆都好nice and funny....我入去試果陣佢o係度介紹隻暗倉高俾大古~

then我唔知條裙邊邊係前面同後面= =....咁我問佢喇...佢話唔得閒彩我住..同大古傾緊~kakakak

then又講左面拉鍊....我先識著條裙~~~哈~佢好可愛丫^^

著左出黎佢地都話幾好睇....唔錯!我就放心買左喇~~~好開心丫買左~^^

**跟住就再睇埋鞋同鍊.....有對鞋幾中意....好得意架有人樣....but冇我個碼><!!!!!

買左條鍊....行多陣先見倒有條仲令...又平啲....我唔制丫!!!我聽日要去買....

大古d錢借哂俾我.....大san都借左d俾我....最後大家都仙都唔仙下....3個夾埋都唔知有冇10蚊~哈哈!

thx 大古同大san陪我買裙...靠哂你地na...唔係我都唔知點趁好lu~

**跟住我地去左探大古個fd低b葵...佢o係果度做sales..賣衫的....

o係佢果度見倒有件外套趁我條裙...but 200幾.....買唔起-0-

o係佢度坐左陣就走喇....行到好攰....尤其今天腰酸背痛~~~

**返到屋企mum叫我著俾佢睇...佢話都唔好睇= ="...佢話隻色唔令~~

老豆又係問我做咩買呢隻色.....眼光太唔同@@"

刊登時間︰2006-06-13 09:34 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 12 日  星期一 雨天
^^....><

**今日好busy下....朝早去太古度睇佢d gra din衫...都幾令...and 真係可以出街著~不錯哦!

**睇完就同sam去全彎派$20既傳單...3個中.....派派下撞倒大古同佢媽黎全彎做回香證..俾左答佢地~kaka!

本身諗住派完同大古去旺角買gra din裙but都去唔成~因為派派下有人打電話黎...

原來係之前阿美講去全完小學幫老師做野果份工~~~

佢叫我3點幾去到....but落大雨....m記d姐又借哂.....沒有愛心姐= =

跟住叫左瘦傑攞姐俾我地...thx a lot!!!..去到4點luuu~

**份工好正....40蚊個中...可惜一個月後先有得出糧....做文書打字果d野~

今日就幫一個miss打考試卷...d試題要圖片就自己搵.....個miss好好人^^~~

都好簡單既.....i like it very much~~~!!good job!

做到6點半......人地話要關門我就閃人喇....仲未做哂...明天繼續吧!!

**好開心咁放工.......點知收到一個不幸既消息....leo俾炒了= =

真係話咁快....幾日-0-....but阿媽話都好既...佢成日收少左錢要貼就好蝕~

唔需要傷心!!!繼續搵工喇......^^加油努力!! i will support u!!

刊登時間︰2006-06-12 07:16 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 6 月 11 日  星期日 雨天
HAPPY 愉快

**今日朝早約左阿麻同leo去大san度練eng oral....

好好笑呀XDDDDD....又講埋D白痴野...大san都冇咩講好似未訓醒~!

自己練習成日都可以講到好放....^^

**跟住練練下唔知點解去左打牌~~~o係度教阿麻玩~

阿麻好勁@@...第2鋪就食左個雞糊喇~~^^ 

then行動要升級喇.....leo o係度排哂d牌教佢混一色清一色果d..同埋好複雜既計番..我都唔係好明~ka

阿麻似明....又似唔明.....最難搞果d咩東南西北計番...要出動到大san既老豆...

開頭我都唔明..不嬲玩都唔理計番咁煩....不過講講下e+應該明喇..~

then佢老豆又玩埋一份...果然係高手之中既高手...出牌快到阿麻成日睇唔倒~wakakaka

後尾我明左點解佢成日睇唔倒..因為佢老豆成日出左牌先攞牌..同埋細細力彈出去的= =

阿o上左黎....佢教阿麻.....後尾果鋪3番起糊阿麻唔知自己做緊咩牌....-0-

得閒要練下再搵我地打牌喇阿麻....講起又好想玩添~.~

**都唔係打左好耐...then我去leo屋企煮面食...好開心有啫喱食*V*電視仲有星馳睇..不過冇耐之前睇過了~

阿麻返屋企練pth oral!~~~~努力呀!!!! dont be afraid!!

阿o同大san就去全彎....陣間同我地會合~~

**2點幾就去全彎派傳單...and同大san o會合...好開心丫今日~~~~佢地3個陪我派^^

多謝哂你 錫哂你!!!!!!!!!!!!!!>333333<....比起前兩日自己一個姑令令真係好大既對比...

so 時間過得特別快~~~~~又好似冇咁攰喎~~派左個幾中就行街~

我睇果條裙好樣衰咩= =""....大san又幫我睇左條....but i think 隻色唔係好令..可能燈光問題~

行行下唔知點解肥誠黎左....明知自己黎發熱發亮都要黎= =...把口仲要吃左屎咁...

佢份人就係咁.....無可救藥....不過都有樣好既...佢借左件衫比我....今日落雨好凍...

件衫係咁俾雨dup...我唔係特登著住你件衫行一d有雨既地方~kakkaka

****好開心丫...今日有介子......

****thx for your cloth to my father!!^^

刊登時間︰2006-06-12 09:59 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]