| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 7 月 9 日 星期日 |
 | |
cookies & cake  |
today同大古去家寶屋企整cookies同cheese cake~
係咪好令呢d 曲奇...咖啡味的~~正正

睇下個心形cheese cake~~~^^
leo既評語: 好味! 仍有改善空間~
哈哈...接受意見...因為面粉的確係太多~硬得制
下次繼續努力~!!!


好開心丫整野食~~~
一路整一路試食...已經飽到唔屎食dinner lu~~
|
| 刊登時間︰2006-07-10 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 8 日 星期六 |
 | |
肉醬意粉  |
意粉挑戰第二回!!! 之 肉醬意粉!
今次D醬唔係全部買架喇~~^^
食譜如下...好易整~~我整既係三人份量~不過好似多得制
材料:
意大利粉 差唔多一包
免治牛肉 10元(要新鮮的.好味D)
意粉醬(大) 半樽
洋蔥 半個
蘑菇 4粒
糖 1湯匙
牛油 1小合
油(煲意粉) 1湯匙
鹽(煲意粉) 1茶匙
做法:
1.水滾後加油及鹽同煮意粉,中途須攪拌,防止意粉黏在一起。約煲10分鐘至軟後隔水待用。
2.洋蔥切碎,蘑菇切薄片。
3.用牛油先炒洋蔥,再加入牛肉同炒至熟,加入蘑菇及意粉醬同煮至滾,並加糖調味。
4.將汁淋上意粉面即成。

味道如何???我自己覺得同出面果D差唔多~KAKAKA
睇下....佢都話好味!! 

**呢排唔知做咩好想整野食~
可能睇得美女廚房多...煮野食係好FUNNY架!
我O係度諗自己如果玩果D GAME會唔會付分..我唔想付分= ="
|
| 刊登時間︰2006-07-08 01:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 6 日 星期四 |
 | |
funny day  |
**我煮架^^!
睇個樣都知好味~~    kakaka
不過D汁係買的~ =P

今日同leo去旺角諗住見工...
then o係mrt撞倒eva同瘦傑...跟住就一齊去喇~
我打電話問果個人點去....
佢聽倒eva佢地d聲就問我係咪自己一個...
我話同fd一齊...佢問係咪一齊見...男定女..
我話係...男女都有...then佢就話去到果個廣場再call佢~
去到call佢佢就話個老世未返...如果我做part time就要等佢返黎先問佢再覆我~
咁我地就等..等左好耐都未覆...再call佢...電話打極唔通...
我覺得間野好有問題....應該係呃人!
so都係一件好事...好彩唔係自己去見工! |
| 刊登時間︰2006-07-07 09:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 7 月 3 日 星期一 |
 | |
| grad. din. |
今日9點幾就同小妹去大san屋企..擺野俾佢~
等佢換完衫就一齊去馮曉冬屋企準備grad. din.
佢地幫我地整頭化妝...搞左好耐呢!
好唔慣....見倒自己化左妝既樣@@?
仲停好忙咁幫我地整...份麥記由朝早食到黃昏...勁!
真係thx thx 仲停幫我~!
之後小妹同大san,阿o去左先~
我地6點幾先去...遲左少少..
o係出面影相....見倒個個都著到好令~^^
but呀邊個就好突出..."露左半個北半球"..kaka笑死!
都冇咩野食既呢度....又冇野做...
除左影相就冇咩做..都幾悶!
leo中左奬@@"
10點幾同大san,o,萬年仲停去mk影貼紙相~^^
我著住大san對拖鞋...好舒服...
著高跟鞋實在太痛苦喇!
返到屋企12點~訓落床即訓著~ |
| 刊登時間︰2006-07-04 03:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 49 | »
|